Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@20:24:07 GMT

۲ سرکرده «جبهه النصره» در سوریه به هلاکت رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۷۴۷

۲ سرکرده «جبهه النصره» در سوریه به هلاکت رسیدند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ارتش سوریه با هماهنگی وهمکاری روسیه و در عملیاتی مشترک، مواضع گروه تروریستی «هیئه تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) در شهر «سرمدا» واقع در شمال استان ادلب را گلوله باران کرد.

به گزارش المیادین، دو سرکرده النصره هنگام حضورشان در داخل پایگاهی در شهر سرمدا و در حین بازدید از چند مقر جبهه النصره در شمال ادلب هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المیادین در ادامه گزارش داد که نیروی هوایی دو ارتش سوریه و روسیه نیز پایگاه‌های جبهه النصره در سرمدا را بمباران کردند و این بمباران طی هفت سال اخیر برای اولین بار صورت گرفته است.

پیشتر هم یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه مواضع النصره را در سرمدا و در نزدیکی میدان باب الهوی هدف قرار داده بود که به کشته شدن چهار تروریست و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جبهه النصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های عبری زبان با اشاره به عملیات مهم نیروهای حزب الله لبنان طی روز گذشته در جبهه شمالی و ساقط کردن پهپاد هرمس ۴۵۰ گزارش دادند: ما با مشکل بزرگی رو به رو هستیم.

در ادامه این گزارش‌ها تاکید شده است: ما دست برتر را در حریم هوایی لبنان از دست داده‌ایم. این مساله به صورت گسترده‌ای به ضرر ما در زمینه جمع آوری اطلاعات خواهد بود.

رسانه‌های عبری اضافه کردند: بعد از گذشت نیمی از سال و تداوم درگیری با حزب الله این نیروها دست برتر را دارند و زمان تغییر این مفهوم فرا رسیده است.

رسانه‌های عبری زبان روز گذشته نیز به شکست این رژیم در جنگ با حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که رژیم صهیونیستی جنگ را در جبهه شمالی باخته است؛ چرا که ۶۲ هزار نفر از این منطقه‌ها تخلیه شده و به هتل‌ها و آپارتمان‌ها منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به شکست مداوم تل آویو در برابر حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ در جبهه شمالی، اعلام کردند که نزدیک به ۳۰ هزار شهرک‌نشین به خواسته خود این منطقه‌ها را ترک کرده‌اند.

لازم به ذکر است سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که پهپاد مذکور پس از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرد.

رسانه‌های صهیونیستی هم گزارش دادند که یک فروند موشک زمین به هوا به سمت یک هواپیمای بدون سرنشین این رژیم که در حریم هوایی لبنان پرواز می‌کرد شلیک شد.

نیروهای حزب الله پیشتر نیز چندین پهپاد صهیونیستی از جمله پهپادهای نوع هرمس ۴۵۰ را ساقط کرده بودند.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • اذعان رسانه‌های عبری: حزب‌ الله لبنان دست برتر را در جبهه شمالی دارد
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت