Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@08:28:40 GMT

شهردار کرمان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۷۵۶

سعید شعرباف تبریزی با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شد. وی ششم شهریورماه امسال با رای اعضای شورا انتخاب شده بود.

به گزارش ایرنا به نقل روابط عمومی شهرداریِ کرمان، وزیر کشور به پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان شهردار کرمان را منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای شهردار منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های ذیل را محقق نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده مواردی ازجمله پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاههای فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری مطرح شده است.

رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری، توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان، اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقای فضای سبز شهری، افزایش نشاط و فضیلت های معنوی، فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی از دیگر مواردی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

همچنین این حکم به تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی، جلب مشارکت های مردمی، نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات، همکاری متقابل با مسئولان ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد مورد اشاره قرار گرفته است.

در پایان این حکم نیز اظهارامیدواری شده شهردار کرمان با استعانت از پروردگار یکتا در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط، لحاظ نمودن سیاست ها و برنامه های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهردار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود