Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه روز شنبه آیت الله عیسی قاسم آمده است: در سایه اختلافات شدید میان ملت و دولت درخصوص عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و نیز درباره مسأله حقوق سیاسی و دیگر حقوق شهروندی از جمله حق آزادی زندانیان و ناکامی دولت در دور زدن این حقوق و اصرار ملت بر آن، ملت باید مراقب تلاش‌های زیاد طراحان سیاست خصمانه و عوامل آنها برای ایجاد دودستگی‌های مختلف در میان مردم برای ایجاد تفرقه و دور کردن نگاه آنها از مسایل اصلی باشد، حتی اگر که مردم در این میان از بین بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر نهضت اسلامی بحرین افزوده است: حمله تهاجمی علیه اسلام با هدف مخدوش کردن وجهه و نابود کردن آن گسترش یافته است و قدرت‌های طاغوتی و نیز محلی از داخل امت اسلامی در آن دست دارند و گروه‌های توطئه گر مانند داعش هم با اقدامات دوره جاهلیت خود و ریختن خون‌های حرام و هتک حرمت اسلام در آن دست دارند.

در پایان این بیانیه با تأکید بر لزوم هوشیاری امت اسلامی آمده است: باید مرکز رسانه‌ای آگاه و وفادار به اسلام باشیم و عظمت آن را شب و روز و بدون توقف گسترش دهیم.

پیش‌تر نیز آیت الله عیسی قاسم در واکنش به افتتاح سفارت رژیم اشغالگر در منامه گفته بود که آنچه با افتتاح سفارت رژیم اشغالگر قدس در منامه و سفر لاپید به بحرین در تاریخ به ثبت خواهد رسید، ننگ و جنایت آل‌خلیفه در حق اسلام، امت و ملت است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله رئیسی و اعضای هیئت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از آیت الله رئیسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 746791

دیگر خبرها

  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند