Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@09:05:18 GMT

زنده از عربستان / پرسپولیس 0-1 الهلال

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۸۲۵

زنده از عربستان / پرسپولیس 0-1 الهلال

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دیدار تیمهای پرسپولیس و الهلال در حالی برگزار می‌شود که این دیدار حساسترین بازی این مرحله در غرب آسیا محسوب می‌شود و شاگردان یحیی گل‌محمدی و لئوناردو ژاردیم آماده‌اند تا با عبور از حریف، گامی بلند برای قهرمانی در ACL 2021 بردارند.

حساسیت این بازی سبب شده تا از روزهای اخیر رسانه‌های هر دو کشور به این مسابقه بپردازند و به آمارهای مختلف در این بازی اشاره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبکه‌های اجتماعی نیز این مسابقه به بحث داغی در بین طرفداران فوتبال تبدیل شده است.

در حاشیه؛

- روزنامه الریاضیه عربستان با اشاره به آخرین تقابل پرسپولیس و الهلال، نوشته که این دو تیم با 18 تغییر نسبت به ترکیب اولیه آن بازی وارد زمین خواهند شد.

- در درخواست پرسپولیس توسط ای اف سی؛ AFC نه تنها با درخواست پرسپولیس مخالفت کرد بلکه استفاده از تمام ظرفیت هواداران در استادیوم فیصل بن فهد را تأیید کرد تا هواداران الهلال مشکلی برای بازی امشب نداشته باشد. ۲۲ هزار و ۵۰۰ بلیت برای این ورزشگاه فروخته شده است که شامل تمام جایگاه‌های استادیوم می‌شود به استثنای سکوهایی که به بازیکنان دو تیم اختصاص داده خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی الهلال:

حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

ترکیب احتمالی الهلال برای بازی پرسپولیس:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی، جان هیون سو و ناصر الدوساری، سلمان الفرج، محمد ابراهمی کنو، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا و بافتیمبی گومیس.

ترکیب رسمی پرسپولیس

حامد لک، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

ترکیب رسمی الهلال

عبدالله المعیوف، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی، جان هیون سو و ناصر الدوساری، سلمان الفرج، محمد ابراهمی کانو، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا و بافتیمبی گومیس

گل ها

پرسپولیس:

الهلال:

لحظات حساس بازی:

دقیقه 3: ارسال خطرناک پریرا از روی ضربه آزاد را حامد لک به خوبی با مشت از مقابل دروازه پرسپولیس دور کرد.

دقیقه 7: حرکت در عرض و شوت زمینی الدوساری از پشت محوطه جریمه بعد از اصابت به پای بازیکن پرسپولیس به تیرک دروازه برخورد کرده و راهی کرنر شد.

دقیقه 8: سالم که روی ارسال کرنر از سمت راست در تیر مخالف جایگیری کرده بود، ارسال بلند هم تیمی اش را کنترل کرده و ضربه خطرناکی را روانه دروازه لک کرد. ضربه او اما از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: گومیس در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و در حالی که می رفت با یک چرخش زیبا دروازه را باز کند با سد محکم فاز دفاعی پرسپولیس متشکل از لک و مدافعان این تیم مواجه شد.

دقیقه 12: روی ارسال خطرناک بازیکن الهلال از سمت راست، گومیس با جایگیری خوب می رفت دروازه را باز کند اما فرشاد فرجی با تکلی عالی دروازه را نجات داد تا توپ به مهاجم حریف نرسد.

هومن جعفری کد خبر: 1115128 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد