Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در سراسر دنیا، تیم های فوتبال بخش عمده ای از درآمد خود را از طریق حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و حق برند تامین می کنند. در ایران اما این موارد عملا محلی از اعراب ندارد. در سال های اخیر صداوسیما عادت داشته پا روی حقوق تیم ها بگذارد و نه تنها حق پخش آن ها را پرداخت نکرده تا تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس در گرداب مشکلات مالی دست و پا بزنند، بلکه حالا با سانسور کردن تبلیغات روی پیراهن تیم ها عملا وارد فاز جدیدی از پایمال کردن حقوق تیم ها شده و با این کار  فرصت درآمدزایی را از آن ها می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه فوتبال برتر که پیش از بازی امشب(شنبه) پرسپولیس و الهلال عربستان روی آنتن رفت، صدا و سیما در اقدامی عجیب، تبلیغ روی پیراهن تیم پرسپولیس که متعلق به اسپانسر این تیم است را از روی پیراهن آنها پاک و به نوعی سانسور کرد!در حالی که تبلیغ روی لباس تیم عربستانی وجود داشت!

اقدام تعجب برانگیر صداوسیما مانع از دیده شدن اسپانسر تیم های فوتبال می شود و عملا اجازه نمی دهد تا آنها فرصت درآمدزایی داشته باشند.

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1564498

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سازمان صدا و سیما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پرسپولیس به شاه ماهی این روزهای فوتبال ایران

بعد از اینکه رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه از اوسمار ویرا برای فصل آینده برنامه خواسته است، حالا حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که درویش رسما به اوسمار ویرا پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. این مربی برزیلی قرار است به‌زودی پاسخ پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بدهد.

اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد، با جدایی این مربی، از نیم‌فصل به عنوان سرمربی پرسپولیس کارش را پیگیری کرد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پرسپولیس به شاه ماهی این روزهای فوتبال ایران
  • کلی تبلیغ، ۷۰ رأی و ۱۰ سال زندان
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است