Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با اعلام نقشه جدید وضعیت کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  شهرستان طبس، قائنات و نهبندان در وضعیت نارنجی ویروس کرونا قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه همچنان در کنار تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضرورت دارد افزود: تغییر رنگ بندی نقشه کرونایی استان زنگ خطر کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به صدا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده بیان کرد: وضعیت کرونا در استان بسیار شکننده است و هر لحظه امکان دارد نقشه کرونایی استان قرمز شود و دوباره اجرای محدودیت‌های کرونایی از سر گرفته شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: بررسی آمار موارد ابتلا به کرونا و بیماران کرونا مثبت بستری در بیمارستان‌ها در مقایسه با هفته‌ی گذشته نشان می‌دهد که آمار‌ها روند افزایشی داشته است.

او ادامه داد: امروز ۱۸۱ بیمار بستری تنفسی در سطح بیمارستان‌ها داشته ایم که در مقایسه با هفته‌ی گذشته ۱۶ نفر افزایش داشته است.

شریف زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شده که یک مورد مربوط به بیرجند، یک مورد مربوط به درمیان و یک مورد مربوط به بشرویه بوده است که هر ۳ فوتی بالای ۸۰ سال سن داشته اند و واکسیناسیون آن‌ها ناقص بوده است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی رنگ بندی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران
  • ابلاغ شیوه‌نامه اعطای پژوهانه تشویقی پژوهشگران پر استناد برتر