Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت.

یحیی گل محمدی در این دیدار تیمش را با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع بازی با حملات پرتعداد تیم الهلال عربستان همراه بود. الهلالی که از امتیاز حمایت تماشاگران خودی استفاده می کردند در دقایق ابتدایی سرخپوشان را به تحت فشار قرار دادند تا بتوانند به گل برسند.

آبی پوشان الهلال در ۱۰ دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فشار زیادی را روی دروازه شاگردان گل محمدی آوردند تا بتوانند به گل زودهنگام برسند اما در رسیدن به هدفشان ناکام بودند. 

در دقیقه ۱۵ پرسپولیس هر چند توانست تا حدودی از زیر بار فشار حملات الهلال خارج شود و خود را به نزدیکی دروازه این تیم برساند اما همچنان نبض بازی در اختیار آبی پوشان میزبان بود.

در دقیقه ۲۷ حملات پرتعداد الهلال جواب داد و سالم الدوساری از تعلل مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و با عبور از عرض محوطه جریمه ضربه فنی را به سمت دروازه حامد لک زد که توپ به زیبایی درون دروازه قرار گرفت. 

در دقیقه ۳۵ بهترین فرصت برای پرسپولیس به دست آمد که طی آن آل کثیر وارد محوطه جریمه حریف شد و در زاویه بسته به توپ ضربه زد که این توپ را گلر الهلال برگشت داد تا تبدیل به یک ضد حمله شود. این این صحنه رضا اسدی روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد تا از داور کارت زرد دریافت کند. 

ادامه دارد...

کد خبر 5329179

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر الهلال عربستان تکواندو تیم فوتبال الهلال عربستان مهدی طارمی کشتی آزاد لیگ برتر بسکتبال مسابقات قهرمانی جهان علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...