Web Analytics Made Easy - Statcounter

ببه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از مرحله سوم دور رفت تیم‌های ذوب آهن اصفهان و رعد پدافند آمل و زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول که از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد، ذوب آهن اصفهان توانست نیمه نخست را با نتیجه ۱۴-۱۷ و نیمه دوم را با ۸ اختلاف امتیازی پیروز شود و در پایان  با نتیجه ۳۳-۲۵ مقابل رعد پدافند به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دوم نیز زغال سنگ طبس در یک دیدار جذاب و مهیج با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ نیمه نخست را به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرد و در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز مسابقه شد.

بیشتر بخوانید 

لیگ برتر هندبال/ پیروزی زغال سنگ؛ معدن نشینان، ستارگان را خاموش کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد

برترین نماینده اسنوکر ایران در مرحله یک‌هشتم‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان برابر نفر دوم دنیا مغلوب شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که مهم‌ترین تورنمنت‌ این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۹ همین ماه جریان دارد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند. سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این بازی برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک‌هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او بین ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبه‌رو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد که از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت می‌کرد.

ژون در سال ۲۰۱۹ در رده سنی زیر ۱۸ سال فدراسیون آماتور قهرمان جهان و در سال ۲۰۲۳ نیز به تور حرفه‌ای وارد شد. در حال حاضر ژون در رتبه ۱۱۱ جهانی قرار دارد و برای وفایی به نظر حریف سختی نبود.

پس از صعود به جدول اصلی، حسین وفایی بین ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها با جاد ترامپ، نفر دوم اسنوکر جهان روبه‌رو شد. ترامپ یکی از برترین بازیکنان جهان و دارای عناوین زیادی در تورنمنت‌های مختلف است.

بخش اول رقابت وفایی با ترامپ روز شنبه و بخش دوم این رقابت، امروز یکشنبه برگزار شد.

در بخش اول وفایی با نتیجه ۶-۳ از حریف انگلیسی خود عقب افتاد و در بخش دوم نیز نتوانست بر او غلبه کند. نهایتا این بازی با نتیجه ۱۰-۵ به پایان رسید و وفایی در بخش یک هشتم رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم