Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:25:51 GMT

واکنش سرمربی لستر به پیروزی پر گل برابر یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۹۶۰

واکنش سرمربی لستر به پیروزی پر گل برابر یونایتد

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، از عملکرد شاگردانش مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی که شروع خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه نکرده بود، امروز در برابر منچستر یونایتد قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و فوق العاده حریف خود را با نتیجه پرگل 4-2 شکست دهد تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برندان راجرز سرمربی لسترسیتی در پایان بازی گفت: "من فکر می‌کنم که ما شروع خوبی داشتیم. خط هافبک آنها فشار خاصی نمی آورد و این به ما کمک کرد که صبور باشیم و توپ را به گردش در بیاوریم. ما در مناطق مختلف زمین خوب عمل کردیم و توانستیم به خط دفاعی حریف فشار بیاوریم.
میسون گرینوود یک گل فوق العاده به ثمر رساند. البته ما می‌توانستیم در این صحنه بهتر عمل کنیم اما در عین حال شما نباید کیفیت ضربه او را فراموش کنید."

 

 

 

 

راجرز در ادامه گفت: "خیلی خوب روی حریف فشار آوردیم و این سرعت بازی ما را افزایش داد و کمک کرد که بیشتر موقعیت ایجاد کنیم. ما موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم. می‌توانستیم چند موقعیت دیگر نیز داشته باشیم اما از سطح تمرکز بالای تیم راضی هستم. در واقع می توانم بگویم عملکرد تیم از این نظر خوشایندتر هم بود."

منچستر یونایتد براندون راجرز(سرمربی) لستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، این هفته در دیدار مقابل داماش پایین جدولی و در رشت به تساوی رضایت داد تا سایه دیگر مدعیان را نزدیک‌تر به خود احساس کند و کار سختی در ادامه پیش رو داشته باشد.

دیدارهای این هفته از لیگ آزادگان با ناکامی دو تیم مدعی اصلی صعود همراه بود؛ جایی که خیبر در کرج برابر سایپا شکست خورد و چادرملو نیز نتوانست برابر شاگردان علی نظرمحمدی به برتری دست یابد تا شرایط در جدول با اما و اگر زیادی طی هفت هفته باقی مانده همراه باشد.

چادرملو اما معتقد است که در دیدار مقابل داماش گیلان نتیجه را با توجه به اشتباهات داوری نتوانسته با برتری پایان دهد؛ آنها که در این بازی موفق شدند یک بار با زدن به تیرک دروازه حریف موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست بیاورند، یک گل‌شان نیز پذیرفته نشد و در ادامه نیز روی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه داماش معترض هستند.

در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع داماش از سوی داور با اعلام پنالتی همراه نشد تا اعتراض تندی از سوی اعضای چادرملو به همراه داشته باشد  و این تیم مدعی از دست رفتن یک موقعیت مناسب در این بازی باشد.

در دیگر صحنه مورد اعتراض توسط شاگردان سعید اخباری، این تیم موفق شد دروازه حریف را باز کند که داور بازی اما به نشان خطای هند این گل را مردود اعلام کرد. هرچند بازیکن مهاجم چادرملو معتقد بود که توپ برخوردی با دست وی نداشته است.

چادرملو که اکنون جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد، این هفته در خانه برابر نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود فاصله امتیازی خود با فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را در جایگاه دوم حفظ کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر