Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:52:41 GMT

۶۹ قطعه عتیقه در سلسله کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۹۸۲

۶۹ قطعه عتیقه در سلسله کشف شد

سرهنگ"عسگر عیسایی" شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه یک نفر در شهر "سلسله" اقدام به خرید و فروش اشیای باستانی می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۹ قطعه اشیای باستانی شامل، سنگ، آفتابه، بشقاب و مفرغ را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سلسله با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، افزود: کارشناسان میراث فرهنگی قدمت اشیای کشف شده را مربوط به دوره ساسانیان و صفویان اعلام کردند.

سرهنگ عیسایی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با متخلفان و غارتگران میراث فرهنگی برخورد قانونی خواهد کرد.

برچسب‌ها قاچاق اشیاء عتیقه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق اشیاء عتیقه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان قاچاق اشیاء عتیقه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیاء عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در شهرستان رودبار واقع در جنوب گیلان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک بسته پلاستیکی که در زیر یک درخت بود مشکوک شده و پس از بررسی، چهار عدد ظرف سفالی عتیقه از داخل آن کشف کردند.

ایرنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این ظروف را مربوط به دوره هزاره نخست قبل از میلاد اعلام کردند، افزود: ارزش ریالی این اشیاء ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب کشف اشیای عتیقه قبل از میلاد مسیح در گیلان +تصویر
  • کشف اشیای عتیقه در رودبار
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیارد ریالی در رودبار
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیاردی ریالی در رودبار
  • کشف اشیا عتیقه برای هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد
  • کشف اشياء عتيقه در رودبار