Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:53:42 GMT

اشجاری: برای صعود سپیدرود به رشت آمده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۵۹۹۷

اشجاری: برای صعود سپیدرود به رشت آمده‌ام

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: امسال به سپیدرود آمده ام تا با هم صعود کنیم و شک ندارم که با همدلی این مهم اتفاق خواهد افتاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسن اشجاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش اصلی کار ما در سپیدرود با تمدید 17 بازیکن فصل گذشته آغاز شد که 12 بازیکن زیر 23 و 25 سال باشگاه و سرمایه های باشگاه هستند و با اینکه همه پیشنهاد داشتند آنها را حفظ کردیم و 11 بازیکن جدید تا امروز جذب کردیم و در واقع امسال شاکله اصلی تیم از بازیکنان تیم های پایه سپیدرود در سال های گذشته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سپیدرود خاطرنشان کرد: 8 بازیکن از تیم زیر 21 سال و امید باشگاه را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و از مربیان تیم های پایه سپیدرود تشکر می کنم که این بازیکنان را ساختند و در پرورش آنها نقش داشتند و جالب اینجاست که با اینکه تیم ما کامل شده اما جای خالی در بزرگسال زیاد داریم و این یعنی تیمی جوان را راهی مسابقات خواهیم کرد تا آینده ساز باشگاه سپیدرود شوند.

اشجاری با اشاره به هدف گذاری باشگاه سپیدرود در جام حذفی و لیگ دو گفت: همیشه به جام حذفی اعتقاد داشتم و در سپیدرود هم برای شرکت در آن پافشاری کردم و اگر حذف بشویم چیزی را از دست نمی دهیم و من آدم جاه طلبی هستم و بدون شک دنبال شگفتی ام و خوشحالی هواداران از کسب پیروزی در مسابقات جام حذفی هدف بزرگ شرکت در آن هست و در مسابقات لیگ دو هم بدون شک همیشه همه از سپیدرود توقع صعود دارند و هواداران بدانند که به سپیدرود آمده ام تا با هم صعود کنیم.

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزادلیگ دسته اول فوتبال| آغاز فصل جدید با پیروزی ملوان و خیبرلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| «ملوان بندرانزلی» در‌ شهر رشت مقابل «آرمان گهر سیرجان» به برتری دست یافت

وی ابراز داشت: حضور من در باشگاه بزرگی مثل سپیدرود که همیشه یکی از سه تیم بزرگ شمال ایران بوده افتخار بزرگی در کارنامه مربیگری من است و می دانم که اگر با سپیدرود موفق شوم چه تاثیر بزرگی در ادامه کار مربیگری من خواهد گذاشت و پنهان نمی کنم که هدفم مربیگری خارج از استان است و حضور در تیم هایی که در آنها بازی کرده ام به ویژه تیم های اصفهانی و خوب می دانم که لازمه چنین اتفاقی موفقیت در سپیدرود است.

سرمربی سپیدرود عنوان کرد: ما امسال تیم را اقتصادی بستیم و کل مجموعه ای که قرار است از سپیدرود حقوق بگیرند 3 میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون است و از قراردادهای خاص خبری نیست و من این قول را می دهم که با دادن پیش پرداخت کار صعود راحت می شود و تا وقتی من سرمربی هستم اجازه اعتصاب نخواهم داد علی رغم اینکه همیشه دنبال بهترین ها برای تیمم هستم.

اشجاری در ارتباط با در اختیار نداشتن ورزشگاه سردارجنگل و مشکلات سپیدرود ابراز داشت: برای فوتبال گیلان جای تاسف دارد با این سابقه و اعتبار در فوتبال ایران و این همه بازیکن بزرگی که به فوتبال ایران معرفی کرده در حال حاضر فقط یک ورزشگاه داشته باشد که تازه چمن مصنوعی است و آن هم دست پیمانکار است اجاره داده شده و این زمین بین همه تقسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند در آینده هیچ نامی از این ورزشگاه نمی ماند و در حال حاضر هیچ زیر ساختی باقی نمانده و رختکن، دوش، سرویس بهداشتی، نیمکت و صندلی همه از بین رفته و این ورزشگاه هیچ زمان استراحتی ندارد و همه تیم ها اینجا می آیند و سپیدرود تیم اول رشت در خانه خودش غریب است و برای زمین باید به هر کسی رو بزند و همه بدانند که سپیدرود در رشت زمین ندارد.

سرمربی سپیدرود گفت: بدبختی فوتبال گیلان از روزی شروع شد که مالکان خصوصی ورود کردند و نمونه بارز این مساله سپیدرود است که این همه مالک بدون پشتوانه مالی آمدند و این همه بدهی برای سپیدرود به جای گذاشتند و آدمی آمده که 10 میلیون هم کمک نکرده و در عوضش سرمربی و مدیرعامل و بازیکن را عوض کرد و تیم را به هم ریخت و رفت.

اشجاری دوای درد سپیدرود را حضور افراد خوشنام در هیات مدیره دانست و افزود: با این شرایط بدهی وقتی مالکی هم می آید از هتل دار و بازیکن و مربی که از قبل طلب دارند همه سر می رسند و طرف پا به فرار می گذارند و من فکر می کنم به جای آمدن مالک های بدون پشتوانه بهتر است که افراد خوشنام را به عنوان عضو هیات مدیره کنار تیم ها بیاورند و از ظرفیت آنها استفاده شود.

وی هواداران را عامل اصلی موفقیت و بقای سپیدرود تا امروز خواند و اظهار داشت: من مهمترین حرفم به هواداران این است که بومی ترین سپیدرود چند سال اخیر را راهی مسابقات می کنیم و شک ندارم با این استعدادهایی که من در تیم می بینم می توانیم شگفتی رقم بزنیم و همیشه آماده ام تا نقدهای سازنده را از هواداران بشنوم ودنبال دشمنی با هیچکس نیستم.

سرمربی سپیدرود گفت: پیش از حضورم در سپیدرود می دانستم که چه اتفاقی می افتد و ایمان داشتم با برقراری نظم و دادن آرامش و نوع تمرینات در تیم و نتیجه گیری خوب همه چیز مثبت خواهد بود و با احترام به تمام دوستانم که پیش از من در سپیدرود بودند امسال یکی از بهترین سال های سپیدرود خواهد بود.

انتهای پیام/620/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی سپیدرود تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی