Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@15:38:26 GMT

رضا یزدانی «تنهام نذار رفیق» را برای «سرجوخه» خواند +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۷۴۹

رضا یزدانی «تنهام نذار رفیق» را برای «سرجوخه» خواند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رضا یزدانی تیتراژ سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی را خواند.

به گزارش مشرق، «تنهام نذار رفیق» با شعری از حسین سلیمانی توسط بهروز پایگان تنظیم شده و یزدانی نیز خوانندگی و آهنگسازی آن را برعهده دارد. او پس از «خانه امن» و «ترور خاموش» سومین همکاری خود را با صفری و معظمی تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» نوشته‌ حسین امیرجهانی به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تلویزیون سریال رضا یزدانی ترور جاسوسی سرجوخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند

انور ابراهیم نخست وزیر مالزی در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، آن را «اقدامی مشروع» خواند.

به گزارش مشرق، انور ابراهیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، شلیک پهپادها توسط ایران یک اقدام مشروع است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که انور ریاست نشست شورای امنیت ملی مالزی بمنظور گفت‌وگو در مورد افزایش تنش‌ها در غرب آسیا را بر عهده داشت.

نخست وزیر مالزی همچنین تاکید کرد: اسرائیل به هر گونه تلافی دیگری که تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید می‌کند، دست نزند.

نخست وزیر مالزی تصریح کرد: کلید حل این مساله، حل فوری وضعیت غیر انسانی در غزه است. بنابراین، توجه جهانی باید به طور کامل و بدون انحراف بر آن متمرکز شود.

وی اضافه کرد: باید یک آتش‌بس پایدار که مسیر کمک بشردوستانه را ممکن می‌کند، وجود داشته باشد.

از زمان شروع شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه که در حال حاضر نزدیک به ۳۴ هزار شهید در نوار غزه بر جای گذاشته است، انور ابراهیم و مردم مالزی از مردم فلسطین حمایت کرده اند.

پیش از این محمد حسن وزیر خارجه مالزی روز یکشنبه به دنبال پاسخ تنبیهی گسترده ایران علیه رژیم اسرائیل، تاکید کرد: هرگونه تحریک یا تلافی بیشتر می‌تواند یک جنگ ویرانگر منطقه‌ای را به همراه داشته باشد که به نفع منطقه و مساله فلسطین نیست.

وی همچنین به جامعه بین‌الملل یادآور شد که از هدف تضمین آزادی فلسطینی‌ها و حقوق آنها برای داشتن سرزمین خودشان غفلت نکنند چرا که هرگونه انحراف از چنین هدفی همان چیزی است که اسرائیل می‌خواهد.

وی همچنین تاکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی برای انحراف توجه جامعه جهانی از اقدامات بی‌رحمانه و غیرانسانی شنیع در فلسطین صورت می‌گیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند
  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • متنی که موساد نوشت و کارمند اینترنشنال خواند! + ویدئو
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • شکست عشقی احسان علیخانی / ۹۰ روز برای فراموش کردنت گریه کردم!
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • طالبان حمله موشکی ایران به اسرائیل را دفاع مشروع خواند
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون در کنار رفیق صمیمی تتلو
  • استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند