Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@20:50:16 GMT

امتیاز تیم بادران به شمس آذر قزوین واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۶۷۶۰

مجوز انتقال بادران به استان قزوین صادر شد.

با اعلام رسمی باشگاه شمس آذر امتیاز تیم تهرانی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور به باشگاه قزوینی رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام مجوز خروج از استان تیم بادران صادر شد تا تیم شمس آذر قزوین از این پس در رقابت های لیگ دسته اول  به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب در دیدار هفته اول لیگ دسته یک، مس کرمان به مصاف شمس آذر خواهد رفت.

این بازی به علت دیر انجام شدن انتقال امتیاز در تهران برگزار می‌شود و از هفته‌های آینده شمس آذر در خانه خودش میزبان حریفان خواهد بود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد آمار دیدار پرسپولیس - الهلال؛ تیم عربستانی یک سر و گردن بالاتر بود محمدرضا گرایی: فن های محمدعلی باعث شده فعلا کشتی را از المپیک حذف نکنند! مخالفت پاتریس اورا با توپ طلا بردن مسی: او با بارسلونا چه دستاوردی داشت؟ اوله گونار سولسشر کماکان سرمربی منچستریونایتد می ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی امشب یک دستاورد بزرگ را رقم زد و به بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه در سری A دست پیدا کرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی میلان با نتیجه 2-1 رقیب دیرینه خود را شکست داده و چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌شان را مسجل کردند.

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، درباره قهرمانی در سری A به دازن گفت:"این یک شب فوق العاده است، تمام اینتری‌ها منتظر این لحظه بودند. ما در یک شب مهم اسکودتو را به دست آوردیم، این بچه‌ها با کسب این قهرمانی کار خارق العاده‌ای انجام دادند، آن‌ها ستاره دوم را به دست آوردند."

از چه زمانی مطمئن شدید که اینتر قهرمان می‌شود؟

از ابتدا همه می‌خواستند فصل مهمی را داشته باشند و می‌دانستیم که تیم قدرتمندی هستیم. قهرمانی شایسته این تیم بود. لحظات سختی وجود داشت که به توانایی‌های خود شک نکردیم. کار همیشه در نهایت نتیجه می‌دهد و در لحظات سختی باید بیشتر به آن ایمان داشت، این تیم ارزش‌های مهمی به خصوص از نظر انسانی دارد.

در مورد اینزاگی چه صحبتی دارید؟

اول از همه او به عنوان یک مرد، فوق العاده است. و سپس اینکه در مدیریت لحظات دشوار بسیار خوب است، او به کارش اعتقاد دارد. فکر می‌کنم او خودش نمی‌داند چه کرده اما مطمئنم میلیون‌ها هوادار اینتر را در سراسر جهان خوشحال کرده است.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • ایران یک خیابان به نام خودش در پاکستان دارد + فیلم
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است