Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  به قضاوت سه داور از استان کرمان در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، سیدرضا مهدوی در کنار امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فجر سپاسی شیراز را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دیدار ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود.

امیرخسروی با اعلام اسامی داوران کرمانی حاضر در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: دیروز شنبه ۲۴ مهر کوروش هاشمی از کرمان دیدار تیم‌های ملی حفاری و فرش ارا مشهد را نظارت کرد.

او ببان کرد: امروز یکشنبه ۲۵ مهر نیز مهدی طاهری از کرمان به عنوان داور دوم دیدار تیم‌های گیتی پسند و کراپ الوند را سوت می‌زند.

امیرخسروی به دیدار تیم راگا ری مقابل فولاد زرند ایرانیان نماینده استان کرمان اشاره کرد و افزود: عبدالرحیم محمدی در کنار علی حجی زاده و حمید سلیمانی این دیدار را قضاوت می‌کند، رضا ملکی داور چهارم است و محمدرضا ذاکری بر بازی نظارت دارد.

انتتای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون فوتبال دیدار تیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا