Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش رکنا، چند روز قبل مرد جوانی به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از ربوده شدن خاله ۹۲ ساله‌اش خبر داد. او زمانی که در مقابل بازپرس حبیب الله صادقی قرار گرفت، در رابطه با ربوده شدن خاله‌اش گفت: خاله‌ام توران پیرزن ثروتمندی است که به تنهایی زندگی می‌کند. چند روزی است که هرچه با او تماس می‌گیرم جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی نگران شده و به مقابل خانه‌اش رفتیم اما در خانه نبود. فکر کنم برای خاله‌ام اتفاقی رخ داده است.

ردپای یک آشنا در ربودن نامادری

با گزارش ناپدید شدن پیرزن تنها به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای یافتن توران آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان اداره آگاهی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل زندگی وی پرداختند.

در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد خودرویی که راننده آن زنی میانسال است پیرزن را سوار کرده است. با برملا شدن این موضوع، کارآگاهان شماره پلاک خودرو را به‌دست آورده و در بررسی‌های صورت گرفته هویت مالک آن که زنی ۶۰ ساله به‌ نام ناهید بود برملا شد. در ادامه بررسی‌ها تصویر ناهید به خانواده توران نشان داده شد. یکی از خواهرزاده‌های توران بلافاصله او را شناخت و گفت: ناهید دختر هووی خاله‌ام است. خاله‌ام چند سال بعد از ازدواج متوجه شد که بچه دار نمی‌شود. خشایار شوهرش هم که عاشق بچه بود تصمیم گرفت با زن دیگری ازدواج کند اما او را به عقد موقت درآورد و از این ازدواج صاحب دختری شد که نامش را ناهید گذاشتند.

ماجرای دزدیدن پیرزن پولدار تهرانی

او ادامه داد: وقتی شوهر خاله‌ام خشایار فوت کرد ارث و میراث زیادی برای خاله‌ام گذاشت اما چون مادر ناهید زن صیغه‌ای او بود به‌همین دلیل دخترش ارثی از پدرش نمی‌برد. ناهید که از این موضوع ناراحت بود چندباری به خانه خاله‌ام آمد و با او سر این موضوع اختلاف داشت الان هم احتمال می‌دهیم او خاله توران را ربوده تا به زور از او امضا بگیرد و اموال او را به اسم خودش بزند.

با برملا شدن این موضوع تحقیقات برای دستگیری ناهید و آزادی پیرزن تنها ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که ناهید پس از ربودن توران راهی یکی از شهرهای شمالی شده است.

بدین ترتیب موضوع به مأموران پلیس شهرستان مورد نظر اعلام شد و کارآگاهان پلیس نوشهر موفق به دستگیری زن میانسال شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ربوده شدن نامادری اخبار حوادث ربودن زن نامادری تصاحب اموال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی بازیگر سحر قریشی سحر قریشی در استادیوم گلاره عباسی عکس گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی ریحانه پارسا خاله ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها

پیچ امین‌الدوله گیاهی بوته‌ای و بالا رونده است و روی دیوار، تنه درختان و چَپَرها رشد می‌کند و بالا می‌رود. به همین دلیل از این گیاه برای پوشش آلاچیق‌ها و نرده خانه‌های قدیمی استفاده می‌شد و رویش آن در تهران از دوره ناصرالدین‌شاه شروع شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، نام‌گذاری این گیاه هم حکایت جالبی دارد. ماجرا از این قرار است که امین‌الدوله، منشی ناصرالدین‌شاه که معمولاً در سفر‌های پادشاه همراه او به کشور‌های اروپایی می‌رفت، در یکی از سفرهایش به اروپا با گیاهی به نام «کاپری فولیاسه» آشنا می‌شود و آن را با خودش به تهران می‌آورد.

امین‌الدوله مردی باسواد بود که به زبان فرانسه تسلط داشت و در سفر‌های ناصرالدین‌شاه به فرانسه حضور داشت. به همین دلیل، احتمال می‌رود که این گونه گیاهی را از فرانسه به ایران آورده باشد تا در باغی که آن موقع در دست احداث داشت بکارد. او این گونه گیاهی را ابتدا در باغ بزرگش در محله زرگنده کاشت و از آنجا که نام لاتینش سخت بود با گذشت زمان به پیچ امین‌الدوله معروف شد. این گیاه در باغ امین‌الدوله تکثیر شد و به سایر نقاط تهران انتقال پیدا کرد و امروز در بیشتر بوستان‌ها تهران اثری از آن دیده می‌شود.

یک روایت دیگر این است که امین‌الدوله با کارمندان سفارت انگلیس که برای تفرج به باغش می‌آمدند رابطه خوبی داشته و انگلیسی‌ها در این رفت‌وآمد‌ها گونه گیاهی «کاپری فولیاسه» را کاشته‌اند. این روایت چندان موثق نیست و به نظر می‌رسد پیچ امین‌الدوله را باید سوغات منشی ناصرالدین‌شاه از فرنگ بدانیم.

دیگر خبرها

  • سوغات منشی ناصرالدین‌شاه برای تهرانی‌ها
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک | قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • یادی از سردار شهید تهرانی مقدم + فیلم
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • اولین تصویر از نخستین بره آهو‌های متولدشده سال ۱۴۰۳ در پارک ملی توران
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • خبر خوش زاکانی برای تهرانی ها | پله های برقی بالاخره نونوار می شوند