Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- روزنامه‌های عربستان برد تیم الهلال برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به اشکال مختلفی بازتاب داده اند.

 در یکی از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره، شب گذشته تیم الهلال عربستان موفق شد با سه گل پرسپولیس ایران را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش از این مسابقه، تیم النصر دیگر نماینده عربستان هم با برتری ۵ بر یک مقابل الوحده امارات به نیمه نهایی صعود کرده بود.

این دو پیروزی نمایندگان عربستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربستانی داشته است.

روزنامه «الشرق الاوسط» در گزارش خود از نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تیتر زد: «موج الهلال پرسپولیس را غرق کرد». این روزنامه در گزارش خود با اشاره به اتفاقات مسابقه نوشت: «الهلال برای غلبه بر پرسپولیس رقیب ایرانی خود با وجود دو بار صعود به فینال آسیا در چند سال گذشته، مشکل چندانی پیدا نکرد.»

 

روزنامه «الریاضیه» با قرار دادن عکس «عبدالرزاق حمدالله» و «بافاتیمبی گومیس» مهاجمان النصر و الهلال روی جلد اصلی خود تیتر زد: «النصر درخشید و هلال ظاهر شد». در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «این یک شب معمولی نبود که ریاض دیروز آن را تجربه کرد.. شهری پر جنب و جوش… قلب ساکنان آن بین پیروزی و هلال تقسیم شده است.. النصر پیروز شد.. الهلال برنده شد.»

 

 

روزنامه «الریاض» هم با اشاره به حضور دو نماینده عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیتر زد: «آسیا سعودی صحبت می کند».

 

روزنامه «المدینه» نوشت که الهلال پرسپولیس را حذف کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 مهر

 

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه