Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@12:42:56 GMT

رفع پف صبحگاهی صورت با این روش

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۸۱۴۲

رفع پف صبحگاهی صورت با این روش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ اگر هر روز صبح از خواب بیدار می شوید و می بینید که صورت شما متورم شده است، این نشان می دهد که باید مراقبت بهتری از بدن خود داشته باشید.

مجموعه ای از اقدامات باید در نظر گرفته شود، نه فقط برای ظاهر شما، بلکه باید کنترل اندام های داخلی خود را نیز برای جلوگیری از این مشکل در دست بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش نکات مفیدی را خواهیم گفت که می تواند به شما در کاهش تورم و به اصطلاح پف صورتتان کمک کند.

سه دقیقه ماساژ لنفاوی انجام دهید

برای اینکه صورت شما کمتر پف کند، مناکبه گردش خون بهتری نیاز دارید. برای بهبود جریان خون خود از ماساژ مخصوص استفاده کنید. برای این منظور، اینگونه عمل کنید:

    دستان خود را به حالت ضربدری روی هم بگذارید

    دو انگشت میانی و اشاره را در دو طرف ابتدای گردن قرار دهید

    با کشیدن انگشتان خود به سمت گردن، ماساژ را با کمی فشار به سمت پایین شروع کنید و این حرکت را 10 بار تکرار کنید

    حالا انگشتان خود را به وسط گردن خود ببرید و دوباره کشیدن انگشت خود را به سمت پایین شروع کنید و 10 بار تکرار کنید

    حالا 2 انگشت را از هر دو دست تا وسط قفسه سینه قرار دهید، شروع به کشیدن انگشتان خود به سمت سینه کنید و 10 بار تکرار کنید.

ماساژ لنفاوی پتاسیم و سدیم را همواره با هم مصرف کنید

کلیه های ما تعادل مناسب بین سدیم، پتاسیم و آب را در بدن حفظ می کنند. هنگامی که ما مقدار زیادی سدیم مصرف می کنیم، بدن سعی می کند با حفظ آب آن را متعادل کند و ظاهر ما متورم به نظر می رسد. برای حفظ تعادل مطلوب، هر زمان که غذای شور می خورید، غذای سرشار از پتاسیم بخورید.

از ویتامین k استفاده کنید

ویتامین K بیشتر برای محصولات دارویی مراقبت از پوست استفاده می شود. این ویتامین به بهبود پوست کمک می کند، قرمزی را کاهش می دهد و تورم را به حداقل می رساند به همین دلیل است که شما اغلب می توانید ویتامین K را در کرم های دور چشم پیدا کنید.

کرم های دور چشم صورت خود را زیر دوش آب گرم نشویید

در مطالب قبلی بارها و بارها در مورد عوارض شستشوی صورت با آب داغ و خیلی گرم صحبت کرده ایم و میدانید که متخصصان توصیه می کنند صورت خود را با آب خنک در سینک حمام خود بشویید تا تورم کاهش یابد. از شستن صورت با بقیه بدن در حمام خودداری کنید.

از دوش گرفتن با آب داغ بپرهیزید

دوش آب گرم ممکن است خون رسانی و گردش خون در صورت را افزایش دهد, اما باعث می شود پوست شما متورم و پف کرده به نظر برسد. اگر هنوز به دوش با درجه حرارت بالا نیاز و یا علاقه دارید ، فقط با پاشیدن آب سرد به صورت خود وضعیت را تغییر دهید.

استروژن بدن خود را متعادل سازید

برخی از علایم عدم تعادل استروژن در بدن شما قابل رویت هستند که شامل موارد زیر میباشند:

    هیپرپیگمانتاسیون پوست

    صورت پف کرده

همیشه سطح هورمون خود را بررسی کنید تا از مشکلات جدی سلامتی جلوگیری شود.

مصرف پروتئین را کنترل کنید

یکی از دلایلی که باعث می شود صورت شما متورم شود رژیم کم پروتئین است. هنگامی که بدن شما کمبود پروتئین دارد ، مایع درون رگ های خونی شما می تواند به داخل سلول های شما نشت کند، بنابراین رژیم غذایی خود را نیز متعادل نگه دارید.

وضعیت تیروئیدتان را بررسی کنید

ورم صورت می تواند ناشی از کم کاری تیروئید باشد. سایر علایم این بیماری خستگی، افزایش وزن و یبوست است. در صورت مشاهده هر یک از این علایم با پزشک متخصص مشورت کنید.

پربیننده ترین آنچه زنان چینی برای رشد سریع مو انجام می دهند! کرونا رو به پایان است این گروه خونی به بیماری قلبی مبتلا می شوند! جزییات روند بازگشایی مدارس در آبان شایع‌ترین علائم بروز آب مروارید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بختیار سعدون افزود: سه هکتار از اراضی ملی بخش مرکزی در روستا‌های پروانه و الکآباد، در راستای قانون حفاظت و بهره برداری از مراتع و جنگل ها، خلع ید و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد در این عملیات حدود ۳۰۰ نهال غرس شده قلع و قمع و اعاده به وضع سابق اجرا شد.

وی بیان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی در گستره شهرستان به صورت روزانه اراضی ملی و دولتی زیر پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی گفت: صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آن حتی خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مسمتر انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • شوک صبحگاهی به کشتی: سهمیه ۵۷ پرید!
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • عکس| طارمی به ترکیب برگشت!
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه