Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:23:16 GMT

افرادی که در خطر ابتلای مجدد به کرونا هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۸۶۰۴

افرادی که در خطر ابتلای مجدد به کرونا هستند

نتایج آخرین تحقیقات نشان داده بزرگسالان، زنان، افراد دارای نقص ایمنی و کسانی که قبلا به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ بستری شده‌اند، در معرض خطر بیشتری برای عفونت مجدد به کووید قرار دارند.

بر اساس نتایج این تحقیقات مدیر بخش ایمونولوژی و پزشکی مولکولی سریلانکا، دکتر چاندیما جیواندارا، اظهار کرد: نتایج این تحقیق نشان می‌دهد یک درصد خطر عفونت مجدد پس از یک دوره ابتلا به کووید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مکانیسم‌های زیربنایی برخی عوامل مرتبط با عفونت مجدد(مثل خطر بیش از حد در زنان) نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.

نتایج این تحقیق بیان می‌کند افزایش قابل توجه سطح آنتی‌بادی ضد سارس-کوو-۲ در بازماندگان کووید-۱۹ پس از دریافت واکسن به‌ عنوان تقویت‌کننده که احتمالا خطر عفونت مجدد را بیشتر از اتکا به ایمنی طبیعی(به تنهایی) کاهش می‌دهد، مشاهده شده است.

با این حال وی از مردم خواست حتی اگر واکسینه شده‌اند  اقدامات احتیاطی را همچنان رعایت کنند تا این اقدامات باعث کند شدن و در نهایت توقف شیوع ویروس شود.

47231

کد خبر 1564562

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا زنان بهداشت و سلامت زنان عفونت مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفونت گوش در کودکان + فیلم

عفونت گوش از جمله شایع‌ترین عفونت‌های ویروسی یا باکتریایی است که گوش میانی (فضای پر شده از هوا پشت پرده صماخ که استخوان‌های کوچک لرزان گوش در آن ناحیه قرار دارند) را تحت تاثیر قرار می‌دهد.  این علایم در کودکان شامل درد گوش خصوصا هنگام دراز کشیدن، احساس کشیده شدن گوش، دشواری در به خواب رفتن، گریه کردن بیش از حد معمول، تحریک پذیری بیش از حد، دشواری در شنیدن یا پاسخ به صداها، از دست رفتن حس تعادل، تب ۳۸ درجه سانتی گراد یا بالاتر، بیرون آمدن مایعات از گوش، سردرد و از دست دادن اشتها می‌باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • عفونت گوش در کودکان + فیلم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • نتایج تحقیقات ؛ غذای پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • نتایج تحقیقات ؛ غذایی پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد