Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@05:30:18 GMT

کاربرد میز و صندلی ریختگی مدل درباری

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۹۰۹۵

وجود سرویس های راحتی و زیبا در مراسم های عروسی و مهمانی ها مهیای اوقات فراغت بسیار خوب در کنار خانواده می باشد با توجه به تنوع این موضوع باید در انتخاب خود بسیار دقت کنیم در این مطلب به صورت کامل و جامع به این موضوع می پردازیم.

یکی از سرویس های میز و صندلی که عموم مردم آنرا می پسندند میز و صندلی ریختگی مدل درباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به مشخصات این نوع از میز و صندلی می توان آنرا در موارد زیر استفاده کرد: مناسب برای فضای باز وسرپوشیده و مقاوم در برابر نور خورشید ورطوبت و باران و…. به دلیل این که ضداب وضد زنگ است برای مناطق مرطوب نیز مناسب است .. علاوه بر ان قابل شستشو ,ضداب ,نشیمن گاه راحت ,بادوام  و مقرون به صرفه ,سبک وکم حجم نیز می باشد .این سرویس را می توان در منازل و کافی شاپها و رستورانها وهتلها استفاده نمود. ویژگی میز و صندلی باغ

مهم ترین تفاوتی که میز و صندلی باغی با سایر مدل های معمولی دارد این است که میز و صندلی باغ متناسب با فضای باز هستند. یعنی این میز و صندلی ها را از موادی مثل آلومینیوم، بامبو، حصیر، چوب، آهن، پلاستیک و یا پی یو سی و فایبرگلاس میسازند که در برابر تغییرات دمایی، نور آفتاب، باد و باران و رطوبت مقاوم هستند.

بامبو، چوب و حصیر ظرفیت دما و رطوبت بالا را دارند و بسیار مقاوم هستند.

آهن از پر کاربردترین مواد برای ساخت مبلمان فضای باز است البته به شرطی که به شکل اصولی رنگ کاری شده باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

میز و صندلی باغی آلومینیومی نیز قابلیت نگهداری در هوای آزاد را دارد زیرا مقاوم به نور، رطوبت و دما هستند.

فایبرگلاس و پی وی سی نیز دیگر موادی هستند که میز و صندلی های با کیفیت و مقاوم را از آن میسازند. همچنین این مواد در قسمت های مختلف ساختمان سازی نیز کاربردی هستند.

میز و صندلی باغی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

به دلیل تمایل افراد برای نشستن در فضای باز امروزه انواع میز و صندلی باغی در فضاهای باز و نیمه باز مثل باغ، باغچه، فود کورت ها، فست فود ها، رستوران، کافی شاپ، تراس، پاسیو، بالکن، ایوان و … مورد استفاده قرار میگیرد.

میز و صندلی باغی از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما میتوانید با توجه به ابعاد مکان مورد نظر، بر حسب سلیقه و میزان هزینه ای که برای خرید این مبلمان در نظر گرفته اید یکی آز آن ها را انتخاب کنید، انواع مدل حصیری، چوبی و یا پارچه ای، استیل و فلزی، ست های دو نفره تا چند نفره و…

با گرم شدن هوا نشستن در هوای آزاد و زیر سایبان یکی از تجربه های لذت بخش خواهد بود و با  سرد شدن هوا نشستن و جمع شدن دور آتش لحظات دلچسبی را رقم میزند. میز و صندلی باغی محیطی دلچسب برای گذراندن این لحظات فراهم میکنند.

ویژگی مبلمان باغی

این مبلمان زیبا و با دوام، ضد پوسیدگی و ضد رطوبت هستند و جلوه ای منحصر به فرد و چشم نواز به فضای باغ و یا پاسیو خواهند داد.

این مبلمان را از جنس فلز، پلی استر و یا چوب های با کیفیت میسازند و شما میتوانید هر کدام از آن ها را بر اساس سلیقه و یا نیاز محیط زندگی خود انتخاب کنید. تنوع در این محصولات آنقدر بالا است که شما به راحتی میتوانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال یک نمونه از این مبلمان را از حصیر میسازند و جنس بدنه ی آن از آلومینیوم پوشیده شده با اتیلن است و به دلیل زیبایی این مبلمان شما میتوانید هم در فضای باز و هم در منزل از آن استفاده کنید.

البته باید بگوییم مبلمان باغی قابل استفاده برای بالکن های بزرگ، محل کار، منزل، حیاط و یا باغ هستند.

بهترین جنس مبلمان باغی کدام است؟

گفتیم که مبلمان باغی را از جنس های مختلفی مثل آلومینیومی، حصیری، چوبی و یا پلاستیکی میسازند و ویژگی های هر کدام از آن ها متفاوت از هم هستند.

صندلی های آهنی بسیار با دوام و مقاوم هستند اما پس از مدتی دچار زنگ زدگی میشوند.

صندلی های حصیری زیبا و منحصر به فرد هستند و تنوع بالایی دارند و قابل استفاده در هر محیطی هستند اما فروش آن ها نسبت به سایر مبلمان باغی کمتر است.

صندلی های پلاستیکی اگر چه سبک و راحت هستند و بسیار آسان جابجا میشوند اما مقاومت بالایی ندارند و احتمال شکستن و ترک خوردن آن ها وجود دارد.

مبلمان چوبی انتخاب مناسبی برای خرید هستند زیرا بادوام هستند و در روزهای گرم همچنان خنک می مانند اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمتشان نسبت به سایر جنس ها بیشتر است و نیاز به رنگ کردن سالیانه دارند که این مورد نیز هزینه بر است.

قبل از خرید مبلمان باغی باید چند نکته را مد نظر قرار دهید تا انتخابی مناسب داشته باشید. در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد صندلی تابی

در این مطلب می خواهیم موارد کاربرد صندلی تابی را برشمریم تا با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شوید زیرا حتما شما نیز علاقمند به دانستن اطلاعاتی در مورد صندلی های تابی هستید. صندلی تابی که به تاب راحتی نیز مشهور است نوعی تاب بسیار ایده آل و راحت شمرده می شود که در اشکال متنوع، یک نفره و دو نفره طراحی و ساخته می شود.

هدف از تولید صندلی تابی، مبل یا کاناپه لذت بردن و استراحت کردن بعد از یک روز خسته کننده کاری است. اگر به دنبال وسیله ای برای رهایی از استرس و تنش های روزمره خود هستید پیشنهاد ما به شما دوستان صندلی تابی ریلکسی است.

صندلی تابی چه کاربردی دارد؟

یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی تاب خوردن است که سن و سال هم نمی شناسد، اما بسیاری از افراد به دلیل نداشتن فضای کافی و مناسب جهت نصب تاب به ناچار از خیر آن می گذرند. امروزه صندلی تابی خانگی که مانند یک صندلی معلق طراحی شده است تا حد امکان این هیجان را به شما بر میگرداند. علاوه بر آن طراحی صندلی تابی به گونه ای است که با حرکات آرام و دایره ای حس آرامش و رهایی از استرس های روزانه را ممکن کرده است. شما قادر خواهید بود که از تاب راحتی به عنوان مبل راحتی در گوشه ای از خانه، باغ و یا بر روی تراس خود استفاده کنید. البته نباید این نکته را فراموش کنید که تاب ریلکسی که مناسب برای استفاده در فضای داخلی است را نمی توان در خارج از خانه و فضای آزاد مورد استفاده قرار داد چرا که بافت به کار رفته در ساخت صندلی تابی فضای باز با تاب های راحتی داخل منزل متفاوت است.

صندلی تابی شما به عنوان یک جایگاه مناسب برای مطالعه است و به جهت آرامش ویژه ای که دارد تمرکز مطالعاتی شما را بالا خواهد برد. اگر به خواب بعد ازظهر علاقمند هستید اما به سختی به خواب میروید میتوانید از تاب های خانگی ننو مانند که فضای مناسبی برای دراز کشیدن دارند استفاده کنید.

نشستن بر روی یک تاب در فضای آزاد و مشاهده ی یک منظره ی دلنشین را تصور کنید، قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود. صندلی تابی امکان تجربه ی این حس رویایی را به شما خواهد داد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که نحوه ی استفاده از این تاب به صورت افقی نبوده و عمودی می باشد زیرا این صندلی تابی با تاب های معمولی فرق دارد و وزن شخصی که روی آن قرار میگیرد مهم است و نباید از محیط دایره خارج شود.

بعضی از صندلی های تابی به گونه ای طراحی شده اند که بزرگتر از اندازه معمولی صندلی تابی هستند و  فضایی برای دراز کشیدن در اختیار شما قرار میدهند و به خاطر مقاومت بیشتری که دارند میتوانید مدت زمان بیشتری روی آن ها استراحت کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: مبلمان باغی صندلی تابی فضای باز صندلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه «کاربرد علامت استاندارد اجباری» در استان اردبیل

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه « کاربرد علامت استاندارد اجباری » در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسنعلی حسین‌پور در تشریح عملکرد یک سال گذشته از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته، بیش از ۱۸۰ مورد تمدید و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری انجام شده است.

وی افزود: همچنین در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری تعداد ۱۰۱۴ فقره و در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده، ۱۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش ،۱۳۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی، ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی انجام گرفته است.

کد خبر 746240

دیگر خبرها

  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • رصد حیات وحش بدون دیده شدن با سپر نامرئی‌کننده 
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • انتقاد حدادعادل از کاربرد واژگان فرنگی در برنامه‌ها
  • صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه «کاربرد علامت استاندارد اجباری» در استان اردبیل
  • ساخت پارک محلی کوی فجر تمام شد