Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:05:57 GMT

۷۰ درصد جمعیت سرپل ذهاب واکس کرونا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۰۹۲۴۷

۷۰ درصد جمعیت سرپل ذهاب واکس کرونا دریافت کردند

مازیار طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب براساس رنگ بندی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک واکسیناسیون کرونا بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: گروه بندی برای انجام واکسیناسیون برداشته شده و با وجود واکسن کرونا به اندازه کافی هیچ‌گونه توجیهی برای عدم مراجعه مردم برای تزریق واکسن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی بیان کرد: ۷۰ درصد جمعیت هدف در شهرستان سرپل ذهاب در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و از مردم درخواست می‌کنیم مخصوصاً جمعیت دانش آموزی و مادران باردار هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شعار فردا برای واکسیناسیون دیر است همین امروز اقدام کنید در زمان حاضر بسیار مهم است و با توجه به گزارشات موجود در مورد موج ششم لازم است که استقبال بیشتری از واکسیناسیون انجام گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: مردم جهت کاهش موارد مبتلا به کرونا از حضور در تجمعات و مراسم شادی و عزا پرهیز کنند.

کد خبر 5329349

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا گرگان ایلام عکس استانها نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از شروع واکسیناسیون و ایمن‌سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان خبر داد.

دکتر مصطفی زبردست ششم فروردین در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای سال جاری طرح واکسیناسیون و ایمن سازی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در استان با استفاده از تمام توان بخش خصوصی و دولتی شروع شد.

وی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته با دفتر بهداشت و مدیریت بیمارهای دامی سازمان دامپزشکی کشور، تأمین واکسن انجام شده است و از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه طرح واکسیناسیون رایگان این تعداد دام سبک روستایی انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های به شدت کشنده جمعیت دام سبک بوده در جهت ایمن سازی دام‌های روستایی با اخذ قرارداد خرید خدمت از بخش خصوصی و با استفاده از تمام توان بخش دولتی طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک در استان از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک جزء بیماری‌های ویروسی به شدت کشنده جمعیت دامی بوده که در چراگاه‌های مشترک با حیات وحش قابلت انتقال به جمعیت نشخوارکنندگان حیات وحش را دارد و طی سنوات اخیر با واکسیناسیون گسترده توسط اداره کل دامپزشکی در جمعیت دام‌های سبک موردی از بیماری در حیات وحش استان گزارش نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان از کلیه دامداران استان درخواست کرد جهت ایمن سازی رایگان دام‌ها با اکیپ‌های اعزامی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • واکسیناسیون ۱۵۲ هزار راس دام علیه بیماری طاعون در کرمان
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • واکسیناسیون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک روستایی در لرستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون