Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهستان کاکان به زودی با تکمیل فیبرنوری از انسداد ارتباطی خارج می شود.

امیری در بازدید از پروژه در دست اجرای فیبر نوری دهستان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه فیبر نوری از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم پرتلاش و سختکوش کاکان است، در جمع خبرنگاران افزود: شاید یکی از سخت ترین اقدامات مخابرات در سال‌های اخیر همین موضوع بوده که فیبر نوری از نقاط سخت گذر از جمله گردنه سنگ منگ و در کنار شبکه گاز و آب بدون هیچگونه مشکلی عبور کرده و به دهستان کاکان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: فیبر نوری به گونه‌ای عبور کرده که کمترین مشکل را در منطقه ایجاد کرده و همچنین سعی کردیم که به جاده دسترسی مردم در روستاها هیچ گونه آسیبی وارد نشود علاوه بر این روستای چشمه چنار و همچنین کارخانجات آب معدنی و پیست اسکی کاکان در بین راه از خدمات فیبر نوری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات مورد نیاز خاطرنشان کرد: در تحریم‌های سخت به سر می بردیم و پروژه به همین دلیل معطل شد چون فیبرنوری گران شده بود اما با اعتبار سه میلیارد تومانی به دنبال شاد کردن دل مردم کاکان بودیم و هر کسی در این مسیر پهنای باند بخواهد در خدمت آنها هستیم.

امیری تصریح کرد: ارتباط با کاکان قبلاً به صورت رادیویی بود که هر آن امکان سقوط آیینه وجود داشت و امکان ارائه پهنای باند نبود که اکنون هر کسی هر اندازه پهنای باند نیاز داشته باشد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه‌داد: قبلا پهنای باند محدودی برای مردم کاکان وجود داشت و یکی از آرزوهای دیرینه خود من به عنوان کارمند مخابرات ایجاد زیرساخت‌های قوی برای کل استان بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون مسیر دوم فیبرنوری شهرستان دنا ۹۵ درصد پیشرفت دارد همچنین مسیر چرام به دهدشت از طریق باشت ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته و مسیر دوم بهمئی از لنده به لیکک را در برنامه قرار داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، امیری تاکید کرد: مسیر یاسوج چیتاب مارگون به دهدشت نیز یکی از دغدغه های ما بوده که از استاندار و نمایندگان استان درخواست داریم تا اینکه بتوانیم مسیر سراسری یاسوج مارگون دهدشت و لیکک را اجرایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد مخابرات کهگیلویه و بویراحمد پهنای باند فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۰۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد