Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد پاداش بازنشستگان پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

پاداش بازنشستگان فرهنگیان ۹۹ کی پرداخت می‌شود؟

لطفا پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ نیروی انتظامی رو پیگیری بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام وتشکر از اینکه مطالبات مردم رو پیگیری می‌کنید لطفا پیگیری کنید یک سال هست که بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه منتظر پاداش بازنشستگی هستیم چرا تا کنون پرداخت نشده است.

سلام لطفا در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان گزارش تهیه کنید ممنون.

با سلام من بازنشسته تا مین اجتماعی هستم از سال گدشته هنوز معوقات همسان سازی بازنشستگان را هنوز پردا خت نکردند لطفا پیگیری کنید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد پاداش فرهنگیان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

بازنشستگان ۹۹ همچنان در انتظار پاداش پایان خدمت!/ دردسرهای جدید بازنشستگان با همسان سازی حقوق ها

تعداد زیادی از بازنشستگان سال گذشته، همچنان در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیگیری مشکلات نتیجه پیگیری سوژه های خبری پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!