Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم تجهیزات لازم برای ساختن یک اتاق رویایی برای گیمرها را معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

به گزارش برنا، اتاق رویایی برای گیمرها اتاقی است که شامل بهترین و به‌روزترین اکسسوری و تجهیزات باشد. تجهیزات گیمرها شامل مواردی از قبیل پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سایر لوازم جانبی گیمینگ هستند که به‌روز‌ترین و بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید به‌روز‌ترین تجهیزات گیمینگ حتماً به سایت techsiro.com مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم تجهیزات لازم برای ساختن یک اتاق رویایی برای گیمرها را معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

مانیتور گیمینگ

اجرای یک بازی ویدیویی چه در کنسول بازی و چه در کامپیوتر نیازمند یک مانیتور گیمینگ می‌باشد. شاید سوال کنید به چه مانیتوری گیمینگ گفته می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که مانیتور گیمینگ نرخ نوسازی یا (refresh rate) و همچنین وضوح بالایی دارد. نرخ نوسازی در واقع میزان تاخیر نمایش تصویر بین دستگاه بازی و مانیتور می‌باشد که با واحد هرتز سنجیده می‌شود.

هدست گیمینگ

هدست‌ گیمینگ در زمانی که به سکوت و تمرکز در بازی ویدیویی نیاز دارید از جمله ضروری‌ترین گجت‌های گیمینگ می‌باشند. ویژگی دیگر این هدست‌ها مجهز بودن به میکروفن است که در بازی‌های آنلاین و چند نفره می‌توانید به کمک این هدست‌ها با دیگران ارتباط برقرار کنید و در تمام لحظات بازی با هم تیمی خود هماهنگ باشید.

هدست گیمینگ

صندلی گیمینگ 

صندلی گیمینگ از ارکان اصلی اتاق گیمر‌ها می‌باشد. چون گیمر‌ها ساعات زیادی را روی صندلی می‌گذرانند، دچار درد‌های اسکلتی و مهره‌ای می‌شوند. پس در نتیجه صندلی گیمینگ باید راحتی مناسبی را برای گیمر فراهم کند. صندلی گیمینگ با توجه به مقدار هزینه کاربر از امکانات مناسب و طراحی ارگونومیکی هم برخوردار است.

برای مثال صندلی برند Extreme از امکانات و راحتی بسیاری در کنار قیمت معقول و منطقی برخوردار می‌باشد.

این صندلی‌ گیمینگ دارای بالشتک طبی برای گودی کمر، پشت گردن و زیر پایی مخصوص است که علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت بالا راحتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید این مدل و مدل‌های مختلف دیگر را از سایت techsiro.com با بهترین قیمت تهیه بفرمایید.

کنسول‌ها

دو غول صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی مایکروسافت و سونی هر کدام با کنسول‌های نسل نهمی خود یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در سال 2020 پا به عرصه رقابت با هم گذاشته‌اند. ابتدا با بررسی پلی‌استیشن 5 شروع می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

پلی استیشن 5

در این نسل سونی برخلاف مایکروسافت روند محتاط‌تری را پیش گرفت. سونی در عرضه پلی استیشن 5 با عرضه دو نسخه از پلی استیشن یعنی یک نسخه با پشتیبانی از دیسک فیزیکی و نسخه دیگر بدون پشتیبانی از دیسک (نسخه دیجیتال) وارد بازار شد. البته لازم به ذکر است که نسخه دیجیتال مبلغ 100 دلار از نسخه دیسک دار گران‌تر می‌باشد. تمامی نسخه‌های پلی استیشن فقط از حافظه 825 گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند و بر خلاف نسل قبل خبری از نسخه پرو یا 1 ترابایتی نیست.

پلی استیشن 5 همیشه به دلیل بازی‌های اختصاصی و متنوعی که نسبت به ایکس باکس دارد طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. از معروف‌ترین این آثار می‌توان به Ghost of tsushima، سری جذاب Last of us، uncharted و سری بی‌نظیر God of war اشاره نمود.

ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس پس از 7 سال با ایکس باکس سری ایکس به عرصه رقابت با سونی برگشته چون در نسل قبلی یعنی ایکس باکس سری اس انتقادات زیادی به مایکروسافت وارد بود. از طرفی قدرت سخت افزاری ضعیف‌تر نسبت به پلی استیشن 4، نیاز دائم کنسول به ارتباط با اینترنت حتی برای بازی کردن باعث شد از استقبال خوبی بهره‌مند نشود. مایکروسافت که از نسل قبلی خود درس گرفته بود این نسل ایکس باکس را با قول قوی‌ترین کنسول حال حاضر در جهان به بازار معرفی کرد. کنسولی که به ادعای مایکروسافت 20 درصد از رقیب سنتی خود یعنی پلی استیشن 5 قدرتمند‌تر است.

تفاوت‌ها

این دو کنسول تفاوت‌های ریز و درشت زیادی دارند که یکی از آن‌ها دسته بازی کنسول‌ها می‌باشد. دسته کنسول پلی استیشن 5 به وسیله کابل و کنسول شارژ می‌شود که باتری جدا شونده مخصوص سونی در آن دیده ‌شود اما ایکس باکس مانند نسل قبل از باتری قلمی در دسته‌های خود استفاده می‌کند.

موضوع بعدی بازی‌های اختصاصی این دو کنسول می‌باشد که در پلی استیشن هم از نظر تنوع و کیفیت بازی،  کنسول برتری خود را نسبت به ایکس باکس برای گیمر‌ها اثبات می‌کند.

سخت افزار و پردازنده مورد دیگری است که روی کاغذ ایکس باکس برتری محسوس 20 درصدی نسبت به پلی استیشن دارد. اما در تجربه شخصی کاربر هردو دستگاه بسیار سریع هستند و پا به پای هم حرکت می‌کنند.

برای خرید جدید‌ترین بازی‌های روز دنیا به سایت تکسیرو به آدرس techsiro.com مراجعه کنید.

موس و کیبورد گیمینگ

قطعاً برای هر گیمری که با کیس یا حتی لپ تاپ گیمینگ مشغول بازی‌های ویدیویی است بپرسید لازمه یک تجربه گیمینگ خوب را داشتن موس و کیبورد گیمینگ خواهد دانست. این دو دستگاه از نظر طراحی و ارگونومی به کاربر جهت جلوگیری از خستگی و واکنش سریع‌تر کمک شایانی می‌کنند.

لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از دلایل این امر تجربه مناسب این دستگاه در کنار ویژگی مهم قابل حمل بودن لپ تاپ، این دستگاه را در بین گزینه‌های ایده‌آل برای گیمرها قرار داده است. لپ تاپ‌های گیمینگ صفحه نمایش خوب، گرافیک عالی و وضوح صدای قابل قبولی را درون دستگاه کوچک و قابل حمل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کیس گیمینگ

کیس گیمینگ یک گزینه سنتی برای گیمرها می‌باشد. ویژگی کیس‌ها قابلیت ارتقا و نوسازی کیس است که بهتر است سراغ گزینه‌های فلزی بروید. کیس‌های فلزی علاوه بر دوام بدنه از نظر تهویه نیز  نسبت به کیس‌های پلاستیکی بهتر عمل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلی استیشن 5 هدست گیمینگ صندلی گیمینگ ایکس باکس سری ایکس صندلی گیمینگ پلی استیشن 5 برای گیمرها برای گیمر لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، تیم آیس باکس ایرانمال، تنها نماینده هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جام آزاد ترکمنستان مقابل تیم ملی عمان به میدان رفت.   نماینده کشورمان موفق شد در این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر تیم ملی عمان را مغلوب کند.   تیم آیس باکس ایرانمال پیش از این در دیدار نخست مقابل بحرین با نتیجه ۸ بر یک به پیروزی رسیده بود و دومین دیدار را به تیم میزبان واگذار کرد.

دیگر خبرها

  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • مسیر رویایی در اشکورات گیلان
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • غرق شدن شهر رویایی در سیل !
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس