Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:04:28 GMT

قصه «هم سایه» امشب به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۱۷۹۰

قصه «هم سایه» امشب به پایان می‌رسد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت پایانی سریال هم‌سایه به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پور کیانی، امشب یکشنبه ۲۵ مهر پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «هم سایه» بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، یک ملودرام عاشقانه بود که زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت را روایت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی،رویا جاوید نیا ، ناصر سجادی حسینی، ایمان برات پور ،شیرین ضابطیان و… از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «هم سایه» هستند.

این سریال ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی سریال هم سایه هم سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند

 سیدمحمدمهدی سجادی  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بهرفت پویش بهبود رفتار‌های ترافیکی است و با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و در حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در صورت خستگی و خواب آلودگی به ویژه ۳۰ کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت و مجددا به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پست ثابت بشردوستانه در پویش بهرفت گفت: در این پویش فرهنگ ساز با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می‌شوند.

سجادی با اشاره به آموزش کودکان ضمن بازی و نقاشی در فضای دوستدار کودک کودک خاطر نشان کرد: بخش مهمی از آموزش‌های جوانان به کودکان موارد مربوطه رعایت ایمنی حین رانندگی است تا در سفر به والدین یادآوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • تدارک مسکن رایگان برای مسافرین نوروزی در مازندران + فیلم
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید