Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط و سطح مسابقات بین المللی تکواندو که در تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی تکواندو در ایران یک فرصت عالی برای همه ما بوده است. به دلیل شرایط خاصی که کشور ما دارد، استقبال زیادی برای حضور در این مسابقات شکل نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مسابقات بین المللی تکواندو در  کشور های دیگر مسابقات بانوان و آقایان را در یک روز برگزار می کنند و این مسابقات در یک سالن مخصوص برگزار می‌شود.

او گفت: برخی از تیم‌ها یک مربی مختص به بانوان و آقایان دارند. ما مسابقات آقایان و بانوان را در روز‌های متفاوت برگزار می‌کنیم و این مسئله سبب می‌شود استقبال زیادی از این مسابقات صورت نگیرد. مسابقات بین المللی تکواندو از کیفیت خوبی برخوردار است و تکواندوکاران تیم‌های شرکت کننده عملکرد خوبی در مسابقات بین المللی تکواندو داشته‌اند. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندو که حرف ملیت مطرح نیست، بعضی از تیم‌های شرکت کننده خارجی از بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم خود استفاده کردند.

او افزود: فدراسیون تکواندو مرجع تصمیم گیری درباره همه چیز است و این فدراسیون است که تصمیم می‌گیرد با یک مربی کار کند و یا ادامه ندهد. تا زمانی که فدراسیون تکواندو صلاح بداند من در خدمت تیم ملی تکواندو هستم. ما در ۲۰ و ۲۱ آبان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی که در فروردین ماه برگزار می‌شود، را در پیش خواهیم داشت. بازیکنان المپیکی ما هم در این مسابقات بین المللی شرکت کردند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید

مردان توانمند ایرانی بر سکوی قهرمانی قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو ایستادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی مسابقات بین المللی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از مراحل کنترل کیفیت آب آشامیدنی مردم در آزمایشگاه مرکزی ساری اظهار داشت: کنترل کیفیت آب شامل تست‌های شیمیایی و میکروبیولوژی و بررسی آلودگی‌های ممکن از جمله موادآلی و شیمیایی، میکروب‌ها و مواد معدنی و نیز ارزیابی‌های مختلف در راستای اطمینان از سلامت آب برای مصارف انسانی ایمن و بهداشتی است در همین زمینه برای کنترل کیفیت آب و اطمینان از پایبندی به استاندارد‌ها اقداماتی شامل مانیتورینگ وتست‌های منظم برروی آب صورت می‌گیرد

او با اشاره به فرایند‌های تصفیه موثرآب شرب اظهار داشت: فرایند‌های تصفیه آب با انجام فیلتراسیون، دیس اینفکتانت‌ها وانحلال مواد آلی اجراء می‌شود تا بهداشت آب به حداکثر برسد در همین راستا سیستم‌های کنترل کیفیت آب با قابلیت پاسخگویی به انواع بحران‌ها وحوادث ناگهانی مانند آلودگی ناشی از حوادث طبیعی یا آلودگی ناشی از فعالیت‌های انسانی و ... را مدیریت می‌کنند.

مدیر عامل آبفا مازندران در خصوص فرایند ارزیابی کیفی آب شرب مصرفی مردم تصریح کرد: ارزیابی کیفیت آب شرب مصرفی مردم با انجام نمونه برداری، تست‌های فیزیکی وشیمیایی، تست‌های میکروبیولوژیکی همچنین ارزیابی میزان موادضدعفونی کننده آب، تجزیه وتحلیل داده‌ها وارزیابی استاندارد‌ها و در نهایت گزارش دهی و اقدامات تصحیحی صورت می‌گیرد.

برارزاده اقدامات کنترلی کیفیت آب شرب را تشریح کرد و گفت: نمونه‌هایی از آب منابع مختلف شامل چاه‌ها وچشمه ها، رودخانه ها، دریاچه‌ها ویا سیستم‌های تصفیه آب همچنین از مخازن آبی، شبکه توزیع ونقاط انتهایی شبکه گرفته می‌شود.

او افزود: در این مراحل انواع متنوعی از پارامتر‌های قابل سنجش نظیر مواد محلول، موادآلی، موادمعدنی، موادمضر مانند فلزات سنگین و همچنین اندازه گیری ویژگی‌های فیزیکی مانند رنگ، طعم، بو، درجه اسیدیته و الکتریکیت آب پایش می‌شود و حضور باکتری‌ها از جمله باکتری‌های اشریشیا کولای، سالمونلا وغیره...، ویروس ها، اسپور‌ها و مواد دیگر میکروبیولوژیکی که برای سلامتی ممکن است مضر باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل آبفا مازندران با اشاره به اطمینان از میزان مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده برای حذف وکنترل آلودگی اولیه و پیشگیری از بروز آلودگی‌های ثانویه از انجام سنجش‌های متعدد خبر داد و گفت: در نهایت نتایج تست‌ها با استاندارد‌های ملی و بین المللی مقایسه می‌شود تا مطمئن شویم آب مصرفی مردم با معیار‌های بهداشتی وکیفیتی مطابقت دارد.

او در پایان این گفتگو اظهار داشت: نتایج ارزیابی به مراجع مربوطه و مردم اطلاع رسانی می‌شود تا مردم ازکیفیت آب مصرفی خود آگاه شوند.

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس