Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ در روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره کنار گذاشتن یک بازیکن از لیست استقلال مطرح شد، چرا که در صورت جذب دو بازیکن خارجی دیگر، استقلال مجبور است یک بازیکن دیگر در کنار احمد موسوی را در لیست خروج قرار دهد. در میان بازیکنان، نام بابک مرادی و سعید مهری مطرح شد، اما به دو دلیل فرهاد مجیدی از کنار گذاشتن یکی از آنها منصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست اینکه، استقلال چند روز دیگر باید وارد مسابقات شود و اگر بازیکنی کنار گذاشته شود این احتمال وجود دارد که برخی از تاکتیک‌های تیم ضربه بخورد. دومین دلیل هم این است که طبق قانون بازیکنی باید در لیست خروج قرار بگیرد که طبق بازه زمانی تعیین شده از سوی کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ باشد و این بازه زمانی به اتمام رسیده است. هر چند که اگر بازیکن با توافق جدا شود، مشکلی به وجود نمی‌آید اما این به شرطی است که خود بازیکن هم راضی به این کار شود و اگر مقصدی برای او وجود نداشته باشد، ترجیح می‌دهد حداقل حقوق خود را از استقلال دریافت کند تا اینکه یک نیم فصل بیرون بنشیند. 

به این دلایل، مجیدی فعلا از تصمیم خود منصرف شده است. مگر اینکه بازیکنی جذب شود و سرمربی آبی‌ها بتواند با رضایت بازیکنی را کنار بگذارد.

پربیننده ترین قرارداد رسمی امضا شد / یامگا به استقلال پیوست شکست استقلال مقابل تیم ملی‌دانشجویان در دیداری دوستانه بازیکن مازاد استقلال مورد نظر گل گهر / مغضوب مجیدی، محبوب قلعه نوعی می‌ شود؟ تاکتیک پرسپولیس مقابل الهلال مشخص شد حاشیه بازی الهلال و پرسپولیس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر جهانی فرهاد مجیدی امیر جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال برای ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محـل  این کمیته باید حضور داشته باشد.

 عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد