Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و جهاد کشاورزی شهرستان آرادان خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی نظام‌مند از خرد جمعی منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی آموزشی پژوهشی و تحقیقاتی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته فی‌مابین طرفین به‌منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان به برخی از موضوعات تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اشاره کرد و گفت: موضوعات علمی و برگزاری نشست‌های علمی جهت گسترش روابط دانشگاه و جهاد کشاورزی مشارکت در برگزاری مناسبت‌های علمی، موضوعات پژوهشی برخی از این موضوعات تفاهم‌نامه همکاری است.

شاه‌حسینی بیان کرد: موضوعات آموزشی شامل اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی اساتید و کارآموزی دانشجویان از دیگر موضوعات تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و جهاد کشاورزی آرادان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار جهاد کشاورزی آرادان تفاهم نامه همکاری جهاد کشاورزی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا

باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی‌ خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دنبال عدم پرداخت حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت و این دادگاه، استقلال را به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرده بود.

به نقل از تسنیم با توجه به اینکه استقلال درگیر بارگذاری مدارک برای صدور مجوز حرفه‌ای و تنها پرونده شکایت بین‌المللی نیز مربوط به سانتاکلارا بود، مدیران استقلال تفاهم‌نامه‌ای با طرف پرتغالی امضا می‌کنند، مبنی بر اینکه 300 هزار یورو از مطالبات باشگاه استقلال در فیفا از سوی این نهاد پرداخت خواهد شد و مابقی نیز از طریق یک یا دو قسط پرداخت می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا از استقلال بابت این تفاهم‌نامه ضمانت خواست که مدیران استقلال اعلام کردند برای تضمین، سانتاکلارا می‌تواند خواهان اجرای حکم تا زمان تسویه کامل مطالبات خود شود. با اجرایی شدن حکم، پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته می‌ماند تا از طریق مکاتبه با فیفا بتوانند پول را جابه‌جا کنند. این تفاهم‌نامه امضا می‌شود و فیفا نیز 300 هزار یورو به حساب سانتاکلارا پول واریز می‌کند.

بابت 200 هزار یورو باقیمانده، فدراسیون فوتبال طبق درخواست استقلال نامه‌ای به فیفا ارسال می‌کند مبنی بر اینکه این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالباتی دارد و مبلغ 200 هزار یورو به حساب سانتاکلارای پرتغال واریز شود. فدراسیون فوتبال تضمین می‌کند که اگر این مبلغ از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا به حساب فیفا ننشست، فیفا می‌تواند 200 هزار یوروی باقی مانده را از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران بردارد و هر زمان کنفدراسیون فوتبال آسیا 200 هزار یورو از مطالبات استقلال را به حساب فیفا واریز کرد، آن پول جابه‌جا شود. بدین ترتیب استقلال با این تدبیر و روش، تفاهم‌نامه معتبری تحت عنوان صلح‌نامه پرداخت مطالبات به شکل اقساطی با سانتاکلارا پرتغال امضا می‌کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورت عدم پرداخت 200 هزار دلار باقیمانده باشگاه پرتغالی، تفاهم‌نامه امضا شده با سانتاکلارا که به تأیید فیفا رسیده را در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده و هر زمان باقیمانده پول سانتاکلارا واریز شد، تأییدیه نهایی را با صلح‌نامه جابه‌جا کند و با این راهکار مشکلی را پیش‌روی خودش نبیند. ضمن اینکه این باشگاه تا روزهای پایانی فروردین ماه فرصت تعویض مدارک در سامانه AFC را دارد.

به همین دلیل باشگاه استقلال نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش ندارد و چون زمان یارگیری در نقل‌وانتقالات زمستانی پایان یافته و ترجیح داد در این مقطع با سانتاکلارای پرتغال تفاهم‌نامه امضا کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو