Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در شش ماه ابتدای امسال بیش از ۱۱۲میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: طبق آمار از اول فروردین تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شاهد انجام بیش از ۱۱۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۶۵۴ نفر سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این در حالی است که طی شش ماه ابتدایی سال گذشته ۶۴ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۴۲ نفر سفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مقایسه این دو آمار نشان دهنده این است که تعداد سفرهای انجام شده توسط ناوگان اتوبوسرانی در شش ماه ابتدایی امسال نسبت به شش ماهه ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۴۸ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۱۲ نفر سفر افزایش داشته است.

حسینقلی‌زاده خاطرنشان کرد: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از ابتدای فروردین تا اواسط خرداد ماه ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بوده است.

کد خبر 529399

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر مشهد شهرداری مشهد مشهد اتوبوس اتوبوسرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق توسط ناوگان اتوبوسرانی نفر سفر شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد