Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:28:46 GMT

جولان مرگ کرونایی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۷۴۱

جولان مرگ کرونایی در آذربایجان غربی

دکتر جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از شناسایی ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به ‏کرونا ‏در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱۰ نفر در مراکز درمانی استان ‏بستری شدند‎

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را یک هزار و ۳۷۶ نفر اعلام کرد و افزود: از ‏کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۲۷۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز ‏درمانی استان بستری شده اند و، ۳۸ نفر نیز تحت ونتیلاتور یا دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به اینکه ۲۲ نفر از مردم استان در ۸ شهرستان ارومیه، میاندوآب، سلماس، بوکان، ‏اشنویه، مهاباد نقده، و پلدشت به علت ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، جان خود را از دست داده ‏اند افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسید‎. ‎

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: ‏در شبانه ‏روز گذشته از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تست کرونا دریافت شده است. ‏

‏ دکتر آقازاده خاطر نشان کرد در شبانه روز گذشته با تزریق ۲۴ هزار و ۵۶۸ دز واکسن کرونا میزان ‏واکسیناسیون در استان از دو میلیون و ۵۶۸ هزار دز فراتر رفت، که از این تعداد یک میلیون و ۹۴۵ ‏هزار مربوط به دز اول و ۸۳۸ هزار نیز مربوط به دز دوم می‌شود. ‏

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در آذربایجان غربی ارومیه مراکز درمانی واکسیناسیون کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به دریاچه ارومیه طی سال آبی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری آذربایجان‌غربی به دریاچه ارومیه اظهار کرد: طی سال آبی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳، از سد بوکان-ساروق ۲۹۶.۵ میلیون‌متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون‌متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی افزود: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از سال آبی ۹۳_ ۹۴ تا ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 746914

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی