Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، شب گذشته تیم های الهلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و این بازی با نیتجه ۳-۰ به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت و بازیکنان این تیم نتوانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند و تیم عربستانی در این دیدار به خوبی بازی را تحت کنترل خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات عجیب بازی شب گذشته، عملکرد نه چندان خوب برخی از مهره های هجومی تیم از جمله مهدی ترابی بود و کاملا مشخص بود بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند و این نا آمادگی هم از موضوعات زیادی تاثیر پذیر بود. از فضایی که قبل از بازی برای پرسپولیس که در فرودگاه به وجود آمد بگذریم، بازیکنی مثل ترابی که در اردوی تیم ملی هم حضور داشت و به او در تیم ملی بازی داده نشد، حتی هنگام تعویضش هم با عصبانیت از زمین خارج شد و از زبان بدن این بازیکن به راحتی می شد استنباط کرد این بازیکن در شرایط ایده آلی برای بازی در چنین میدانی برخوردار نیست و این در حالی بود که مهدی ترابی همواره بخش زیادی از توانایی ها و بازی های درخشانش را زمانی نشان داده که پرسپولیس شرایط خوبی نداشته و این بازیکن با یک شوت یا حرکتی حاصل از نبوغ فردی خود گره بازی را باز کرده و پرسپولیس را به هدفش رسانده است.

یکی از مشکلات پرسپولیس پیش از بازی با الهلال، آمادگی نه چندان خوب پرسپولیسی ها از لحاظ روانی برای تقابل با الهلال بود و اگر بخواهیم در مورد این قضیه صحبت کنیم باید همان حرف های قبلی را تکرار کنیم، بین اعتراض به جا نسبت به شرایط نابرابر و بهانه جویی بی جا مرز بسیار باریکی است که معمولا تیم های ایرانی حد و حدود آن را نمی دانند و با همین اشتباهات جو تیم را به هم می ریزند و ذهن بازیکنان را درگیر می کنند در همه جای دنیا کادر فنی و مدیریت باشگاه به نوعی تبدیل به یک سپر می شوند تا بازیکنان و بدنه تیم از گزند حواشی به دور بمانند.

این که بازیکنی مثل مهدی ترابی که همواره از آرام ترین بازیکنان ایران بوده، شب گذشته کاملا از شرایط ناراضی بود و دیالوگ های بین بازیکنان پرسپولیس هم سیگنال های مثبتی به ما نمی داد…

بخشی از بازی عصبی ترابی را می توان به پای این نوشت که این پسر از بازی نکردن در تیم ملی شاکی است ولی بخش دیگری هم به فضای پرسپولیس مربوط است که یک بازیکن آرام را به حدی ناآرام کرده که در همان ۵ دقیقه اول بازی دو خطای بد مرتکب می شود. این ترابی هرگز شبیه آن ترابی که ما می شناسیم، همان ترابی که در تاجیکستان قفل بازی را گشود، نبود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر سمت چپ این تیم بود. وحید امیری در خیلی از بازی‌ها مصدوم بود و نمی‌توانست در ترکیب تیمش به میدان برود. علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش کار می‌کرد و جلوتر از او مهدی ترابی نه چندان آماده قرار می‌گرفت. ترابی بازیکنی نبود که بتواند خیلی در کار‌های دفاعی به تیمش کمک کند. نعمتی هم بار‌ها اشتباه داشت که نمونه اش پنالتی دقایق پایانی در دربی رفت بود و پرسپولیس را از کسب یک ۳ امتیاز شیرین محروم کرد.

در نیم فصل دوم پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف سمت چپ خط را تقویت کرد. دو ستاره خارجی پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب این تیم داشتند و حالا پاشنه آشیل قرمز‌ها تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. با حضور این دو بازیکن خیال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ کاملا راحت شده و در کنار آن رفتن ترابی به سمت راست باعث شده تا سمت راست این تیم هم کارایی بیشتری داشته باشد. زوج اسماعیلی فر و ترابی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا کناره‌های پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. خرید‌های باکیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم حسابی به کار این تیم آمده و باعث شده تا سرخ پوشان باز هم مدعی جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران