Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس استان خراسان شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انتقال و دپوی دو محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل در یکی از مناطق روستایی همجوار شهر کرمان مطلع و این موضوع را با جزئیات دقیق تری به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان کرمان پس از شناسایی موقعیت دقیق منزل مورد نظر، ضمن هماهنگی قضایی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند اتاق و همچنین یک دستگاه خودوری پژو پارک شده در این منزل ۱۹۵ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۴۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: انجام کار اطلاعاتی توسط پلیس یکی از شمالی ترین نقاط کشور و اجرای عملیات ضربتی دستگیری سوداگران مرگ در یکی از استان های نیمه جنوبی، حامل پیام های اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در حوزه مبارزه با قاچاقچیانی است که اعتیاد و نابودی نسل جوان را دستمایه سودجویی خود قرار داده اند.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان کشفیات کرمان نیروی انتظامی کرمان کشفیات مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"