Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:46:47 GMT

شمس آذر و سه امتیاز هدیه برای مس کرمان؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۴۷۰۰

شمس آذر و سه امتیاز هدیه برای مس کرمان؟

نماینده فوتبال استان قزوین در لیگ دسته اول فوتبال ایران شرایطی ویژه را سپری کند و مشخص نیست تکلیف مسابقه اول این در فصل جدید چه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین که پس از ناکامی در صعود به لیگ دسته اول به سراغ خرید امتیاز بادران تهران رفت و با توافق انجام شده، امتیاز بادران با مبلغ 13 میلیارد و 900 میلیون تومان به قزوینی‌ها فروخته شد، نتوانست اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ دسته اول را انجام بدهد و شرایط نامشخصی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران شمس آذر پیش از انجام بازی هفته نخست مقابل مس کرمان در واکنش به حواشی شکل گرفته در رابطه با عدم موافقت اداره ورزش و جوانان استان تهران با خروج امتیاز بادران از تهران، در بیانیه‌ای اعلام کردند که مشکلات حل شده و این‌چنین نوشتند: «امتیاز لیگ یکی بادران تهران رسماً به شمس آذر قزوین رسید و مجوز خروج از استان هم صادر شد. بازی دو تیم شمس آذر و مس کرمان در تهران برگزار خواهد شد و از بازی بعد، لاجوردی‌پوشان در قزوین پذیرای تیم‌های میهمان خواهند بود.»

اما با وجود این‌که کاروان تیم فوتبال شمس آذر قزوین خود را برای انجام نخستین دیدار فصل به ورزشگاه کارگران تهران رسانده بود، اجازه بازی برای بازیکنان این تیم به دلیل عدم صدور کارت و مجوزهای لازم صادر نشد و بازی این تیم مقابل مس کرمان نیز برگزار نشد.

 

مسی‌ها هم پس از لغو بازی، در مجموعه کارگران تهران به انجام یک جلسه تمرینی و بازی درون تیمی پرداختند و قرار است این تیم امشب تهران را به مقصد کرمان ترک کند تا آماده بازی هفته دوم خود برابر مس شهربابک شود.

 

با این وصف باید دید واکنش کمیته انضباطی به اتفاقات رخ داده چه خواهد بود و براساس صورتجلسه ناظر مسابقه، چه رأیی برای این مسابقه در هفته نخست لیگ یک صادر خواهد شد؛ آیا نماینده فوتبال قزوین سه امتیاز بی‌دردسر را به مس کرمان هدیه کرده یا ادله مدیران این باشگاه رأی به انجام مسابقه در زمانی دیگر می‌دهد؟

 

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟