Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دانمارک، تیم وایله قعرنشین به مصاف بروندبای خواهد رفت.  در این مسابقه سعید عزت اللهی در لیست تیم وایله حضور ندارد و به این ترتیب در بازی امروز غایب است. او به دلیل ۲ کارته شدن در این دیدار حضور ندارد و از دیدار هفته بعد می‌تواند برای وایله بازی کند.

وایله با ۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و تیم بروندبای با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود

 نشست مشترک شورای ترافیک استان کرمان و کمیسیون ایمنی راه‌ها، سه‌شنبه ۷ فروردین ماه با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در استانداری کرمان برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به دور دوم سفر‌ها و آمار تصادفات، بر همت بیشتر برای کنترل تصادفات و حضور پررنگ پلیس، اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در نقاط پر تصادف تاکید کرد.

وی افزود: متولی تصادفات، پلیس است و آمار تصادفات نوروز را پلیس اطلاع‌رسانی کند. 

آیت اللهی موسوی بر ورود دستگاه قضا در ترک فعل‌های صورت گرفته برای خاموشی ورودی شهر‌ها تاکید کرد و از راهداری خواست با تامین مالی انجام شده، دوربین‌های مورد نیاز را خریداری و در اختیار پلیس راه قرار دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا