Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – در ادامه روند نزولی کرونا در استان کرمان تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان همچنان کاهشی بود و از مرز ۳۰۰ بیمار عبور کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، در ادامه روند نزولی کرونا در استان کرمان تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان همچنان کاهشی بود و از مرز 300 بیمار عبور کرد و به عدد 292 مورد بیمار قطعی رسید و از طرف دیگر با بستری 46 مورد بیمار جدید شمار بیماران قطعی بستری کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان از ابتدای همه گیری ویروس از مرز 40 هزار و 800 بیمار عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار منتشر شده منتهی به ظهر امروز، با فوت 5 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان تعداد فوتی‌های کرونا در استان کرمان به عدد 4 هزار و 830 مورد رسید؛ با این وجود فوتی‌های کرونا در استان کرمان همچنان تک رقمی است.

روند نزولی کرونا در استان کرمان همچنان ادامه دارد، با این وجود مسئولان نگران عادی انگاری و شیوع موج ششم کرونا در استان هستند و وضع موجود را شکننده می‌دانند.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با عنوان اینکه واکسیناسیون کرونا بدون هیچ محدودیتی در استان کرمان در حال انجام است اظهار داشت: تاکنون 94 درصد جمعیت بالای 60 سال، 72 درصد جمعیت بالای 18 سال و 67 درصد جمعیت بالای 12 سال استان تاکنون واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری کرونایی نسبت به هفته قبل 15 درصد کاهش داشته گفت: با این وجود شرایط استان شکننده است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید جدی گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله با یکی از دو واکسن  "سینوفارم" و"پاستوکواک" خبر داد و گفت: واکسن موجود در کشور مورد تایید سازمان‌های بین‌المللی و معاونت غذا و دارو در کشور است.

وی با اشاره به واکسیناسیون 55 درصد دانش آموزان استان گفت: تا کنون بیش از نیمی از 138 هزار دانش آموز 12 تا 18 ساله استان دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 292 مورد است اظهار داشت: از این تعداد 155 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 26 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 20 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 19 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 72 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

کاهش 15 درصدی بیماران بستری در استان کرمان؛ وضعیت "شکننده" استرفتار دوگانه کرونا در بزرگ‌ترین استان کشور؛ از کاهش فوتی‌ها تا افزایش بستری‌ها در کرمانمحصولات دانش بنیان گیاهی موثر در بهبود کرونا در استان کرمان رونمایی شد

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 46 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 40 هزار و 811 مورد رسیده است.

وی به فوت 5 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع فوت‌شده‌های ناشی از کرونا در استان کرمان از ابتدا به 4 هزار و 830 مورد رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان یک میلیون و 764 هزار و 294 مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را 874 هزار و 92 مورد است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان کرونا در بیمارستان های استان کرمان مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان کرمان همچنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان کرونا در استان کرمان بیمار عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است