Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:05:53 GMT

حکم جدید رئیس صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۵۱۱۶

حکم جدید رئیس صدا و سیما

رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سمت «مدیر دفتر رئیس سازمان صداوسیما» منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «اهتمام ویژه در پیگیری و اجرای به‌موقع و کامل دستورات عادی و امور ویژه ارجاعی از طرف رئیس سازمان با استفاده از همه امکانات و دسترسی‌های مورد نیاز تا حصول نتیجه مطلوب و تنظیم روابط درون و برون سازمانی رئیس سازمان» از تأکیدات پیمان جبلی در حکم انتصاب مدیر دفتر رئیس رسانه ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صائب که از سال 1379 تا 1389 در سمت‌های مختلف خبرنگاری، دبیری و سردبیری بخش‌های مختلف خبری رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو ایران مشغول فعالیت بوده است، قائم مقامی اداره کل پخش اخبار صدا، خبرنگاری در معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال 1394، معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال 1398 و مسئولیت باشگاه خبرنگاران جوان این استان را نیز در کارنامه رسانه‌ای خود دارد.

او پیش از همکاری با سازمان صداوسیما، مدتی در روزنامه ابرار به عنوان خبرنگار، دبیر سرویس اجتماعی و دستیار سردبیر همکاری داشته و موفق به دریافت قلم بلورین دهمین جشنواره مطبوعات، شده است.

نگاهی به شعار پیمان جبلی و مسیرِ سختی که پیش رو دارد/ «رسانه هویت‌محور و عدالت‌گستر»رئیس جدید صدا و سیما معارفه شد/ اهدای حکم رهبر معظم انقلاب به پیمان جبلی+فیلماحمد نوروزی معاون برون‌مرزی صداوسیما شدخدابخشی معاون سیاسی صداوسیما شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد