Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آمریکایی می‎گویند که تاکنون ۴۷۶ افسر پلیس آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‎اند.

خبرگزاری میزان - گزارش‌ها نشان می‎دهند که کووید-۱۹ یکی از عوامل اصلی مرگ افسران پلیس در آمریکا  بوده است.

به گزارش «آکسیوس»، تقریبا ۴۷۶ افسر پلیس آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‎اند و این در حالی است که ۹۳ نفر از نیروهای پلیس در نتیجه تیراندازی در همان بازه زمانی کشته شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افسران پلیس در سراسر آمریکا از تزریق واکسن کووید-۱۹ خودداری می‌کنند و دستورات محلی برای واکسیناسیون را نادیده می‌گیرند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی «او دی ام پی»، در سال ۲۰۲۰، ۲۴۵ نفر و در سال ۲۰۲۱ تاکنون، ۲۳۱ از اعضای نیروی پلیس آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‎اند.

بیشتر بخوانید: شمار تلفات کرونایی در آمریکا از ۷۰۰ هزار نفر گذشت کرونا مرگبارترین همه گیری در تاریخ آمریکا شد

«سی ان ان»، می‎گوید که افسران پلیس به دلیل اطلاعات نادرست و بی اعتمادی به واکسن‎ها، از تزریق واکسن کرونا خودداری می‌کنند.

«نیویورک تایمز»، نیز در گزارشی نوشت که تقریباً ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای اداره پلیس لس آنجلس گفته‎اند قصد دارند از معافیت برخوردار شوند تا مجبور به تزریق واکسن کووید-۱۹ نشوند.

دستور واکسیناسیون اجباری در محل‌های کار در آمریکا به دلیل موج ابتلا به  کووید-۱۹ و مرگ و میر در تابستان مطرح شد.

«چاک وکسلر»، مدیر اجرایی انجمن تحقیقات پلیس آمریکا گفته است «اگر امروزه نیرو‌های پلیس با این تعداد در خیابان‌های آمریکا بر اثر شلیک گلوله کشته می‌شدند، خشم مردم برافروخته می‌شد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن پلیس آمریکا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه

طبق گزارش شبکه المنار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، سه هزار و ۲۹۴ نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه نیز یک هزار و ۵۸۳ نظامی دیگر زخمی شده اند.

به گفته وی، ۵۱۲ افسر و سرباز نیز از ابتدای جنگ تاکنون دچار جراحات خطرناک شده‌اند و در حال حاضر نیز ۲۵۸ افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.

این آمار‌های ارتش در حالی است که اصولا رژیم صهیونیستی در همه نبرد‌ها از دادن آمار واقعی خودداری می‌کند و احتمال اینکه ارقام واقعی در زمینه شمار مجروحان نیز بسیار بالاتر از آمار اعلامی کنونی باشد، بسیار بالاست.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود