Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: با همت صنعتگران و حمایت مدیران دولتی خوشبختانه روند تولید در استان رو به رشد و در مسیر شکوفایی و توسعه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور  استاندار قزوین روز یکشنبه به همراه طاهری فرماندار تاکستان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران اقتصادی استان از چند واحد صنعتی در تاکستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین از کارخانه مفید شیشه تولید کننده انواع بطری های شیشه ای و شیشه هایی دارویی رنگی با اشتغال ۴۱۰ نفر، بید وایر تولیدکننده انواع سیم و مفتول فنری از فولاد با اشتغال ۱۶۴ نفر، واحد نفیس شیشه تولید کننده بطری های شیشه ای با اشتغال ۳۶۰ نفر و شرکت صنایع مفتولی زنجان تولیدکننده انواع مفتول های فولادی، گالوانیزه و سیم جوش با اشتغال ۴۸۹ نفر در تاکستان بازدید کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

هدایت الله جمالی پور در حاشیه این بازدید اظهارداشت: باید قدردان کارآفرینان و صنعتگرانی باشیم که در بدترین شرایط اقتصادی و تحریم دشمن اجازه ندادند چرخ تولید از فعالیت باز بماند و اشتغال دچار مشکل شود.

وی بیان کرد: وضعیت صنعت در استان قزوین با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن مطلوب است و روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و اتفاقات خوبی برای بخش تولید رقم خورده است.

استاندار قزوین گفت: امروزبا وجود شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولیدی استان با تمام ظرفیت خود مشغول فعالیت هستند و این روند با قدرت ادامه دارد.

جمالی پورتصریح کرد: هرچند در دو سال گذشته بیشترین سختی را تحمل کردیم اما با تلاش تولیدکنندگان دلسوز و متعهد که امروز براستی مانند سربازان و افسران جنگ اقتصادی هستند به پیشرفت های خوبی در بخش تولید دست یافته ایم که باید کمک کنیم تا این روند تداوم یابد.

وی بیان کرد: می توان اذعان کرد در کنار تهدیدهایی که داشتیم اما برخی مواقع هم این تهدید به فرصت تبدیل شد و صنایع ما امروز از گذشته شکوفاتر شده و در برخی حوزه ها با رشد بسیار خوبی روبرو بوده ایم به طوری که در حال حاضر با افزایش صادرات مواجهیم.

استاندار با اشاره به ضرورت پشتیبانی دستگاه های اجرایی از تولیدکنندگان اظهارداشت: برای تحقق شعار سال همه ما باید از تولید حمایت کرده و با رفع موانع این بخش به رونق اشتغال و تولید کمک کنیم.

جمالی پور گفت: توسعه کشور در گرو جهش و رونق تولید است و در این راستا جهت گیری مسئولان هم باید حمایت همه جانبه از بخش تولید باشد و اگر همه مسئولان در این راستا حرکت کنند فرصت های جدیدی برای جهش تولید ایجاد می شود و ما می توانیم مسیر توسعه کشور را هموار و تسریع کنیم.

وی اضافه کرد: خود را خدمتگذار تولید کنندگان و کارآفرینان می دانیم و تلاش می کنیم با حضور در واحدهای تولیدی و بررسی میدانی مطالبات آنها برای گره گشایی از مشکلات اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ

استاندار قزوین، گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در محل دفتر امام قزوین با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم در مسند اجرایی کشور، بودجه فرهنگی به صورت چشمگیری و متناسب با نیاز افزایش یافت که استان قزوین از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که رشد فرهنگی استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد و توسعه چشمگیری را داشته است.

استاندار قزوین یادآورشد: قرارگاه ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی امر فرهنگ، دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در جهت تحلیل و برسی مسائل استان قزوین راه‌اندازی کرده‌ایم.

اعلایی، تصریح کرد: توسعه حوزه ورزش نقش اساسی را در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: صعود تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال ایران برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش استان قزوین موضوعی بود که تبعات فرهنگی و توسعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه داشت.

استاندار قزوین با تاکید بر انجام وظایف دستگاه های متولی امر در حوزه فرهنگی، افزود: حوزه فرهنگ حوزه وسیع و بزرگی بوده و مقوله فرهنگ مقوله‌ای انتزاعی است، پس دستگاه‌های متولی امر باید با بودجه‌ای که در اختیارشان قرار دارد به وظایف مهم خود در حوزه فرهنگی بپردازند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: باورهای عمیق اعتقادی و فرهنگی هنوز هم بین مردم قزوین رایج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی استان قزوین
  • تدوین ۸۰ برنامه برای توسعه اقتصادی