Web Analytics Made Easy - Statcounter



تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا در ورزشگاه آرارات انجام می شود.

به گزارش مهر، تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران با هماهنگی هایی که به عمل آمد از فردا دوشنبه ۲۶ مهرماه در ورزشگاه آرارات تهران برگزار خواهد شد.

قرار است زمین چمن کمپ استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب هم در دو هفته آینده مورد ترمیم قرار بگیرد تا همزمان آبی ها بتوانند از دو زمین باشگاه آرارات و کمپ انقلاب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواستند که به دلیل شرایط ویژه باشگاه آرارات، تمرینات آبی پوشان پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت و به طور حتم پس از آماده شدن کمپ زنده یاد ناصر حجازی برای تمرینات آبی پوشان، هواداران می توانند در کمپ زنده یاد حجازی حضور پیدا کرده و تیم خود را حمایت کنند.

اعلام وضعیت هافبک مصدوم استقلال تا دوشنبه /شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود!

وضعیت هافبک مصدوم استقلال برای دیدار با هوادار فردا مشخص می‌شود.

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال که در جریان آخرین دیدار دوستانه تیمش مقابل تیم ملی دانشجویان دچار مصدومیت شده بود، وضعیت نامشخصی برای مسابقه با هوادار تهران دارد.

در بررسی های اولیه مشخص شد که مصدومیت مهدی‌پور از ناحیه همسترینگ است و او به همین خاطر روند درمانی اش را آغاز کرد. مصدومیت کشیدگی همسترینگ معمولا نیاز به بیش از ۱۰ روز استراحت دارد اما مهدی پور امیدوار است با طی کردن دوران نقاهت بتواند مقابل هوادار بازی کند.

بر این اساس قرار است در تمرین فردای استقلال از این بازیکن تست گرفته شود تا وضعیتش مشخص شود. با اینکه بعید به نظر می‌رسد مهدی پور به بازی روز چهارشنبه آبی ها در لیگ برتر مقابل هوادار برسد اما کادر پزشکی نهایت تلاش خود را برای رساندن او به این مسابقه خواهد کرد.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و هوادار ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود

فرهاد مجیدی چندی قبل در یک مصاحبه رسمی اعلام کرد ۳ بازیکن خارجی را مد نظر دارد و این نفرات تا قبل از شروع لیگ برتر به ایران سفر خواهند کرد.

این در حالی است که در فاصله سه روز تا شروع مسابقات استقلال در لیگ برتر تنها کوین یامگا مدافع- وینگر فرانسوی به ایران آمده و قراردادش را امضا کرده است. در این خصوص گمانه زنی های زیادی درباره دو بازیکن خارجی دیگر انجام شد اما تا این لحظه مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

در این باره گفته می‌شود بازیکنانی که مجیدی زیر نظر داشت یا کیفیت قبلی خود را نداشتند یا اینکه از نظر مالی پیشنهادهای بالایی داده بودند. از طرف دیگر در صورت جذب ۳ بازیکن خارجی دو بازیکن باید از لیست تیم کنار گذاشته می‌شدند.

در حال حاضر اصلی ترین نیاز مجیدی به جذب مهاجم خارجی بود اما احتمال دارد این مساله منتفی شود. سرمربی استقلال قصد دارد با توجه به اینکه نقل و انتقالات لیگ برتر تا اواسط آبانماه ادامه دارد، در بازی های اولیه لیگ برتر شرایط مهاجمان خود را ببیند و در صورتی که احساس نیاز به مهاجم خارجی کرد، از باشگاه بخواهد یک بازیکن را جذب کند.

در این شرایط به نظر می‌رسد استقلالی ها فقط با یامگا و یک بازیکن خارجی لیگ را شروع کنند و شاید در ادامه یک یا دو بازیکن خارجی دیگر به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شوند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم