Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، امروز(یکشنبه) نشست هماهنگی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رییس، جواد یزدانی نیا نایب رییس، عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ و جمعی از نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این رقابت ها برگزار شد.

در این نشست بحث و بررسی لازم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، برنامه مسابقات و تعیین میزبان ها صورت گرفت و در نهایت در این خصوص تصمیم گیری های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی در این نشست در بخشی از صحبت های خود گفت: امسال، سال حساس و خاصی است چون هم المپیک برگزار شد و هم مسابقات جهانی. با توجه به اینکه باید برنامه های خود را برای سال جدید هم استارت بزنیم، محدودیت‌هایی از نظر زمانی داریم که از باشگاه‌ها می خواهیم به خاطر منافع ملی در کنار فدراسیون و سازمان لیگ باشند. بدون شک لیگ برتر در دو سال اخیر نتایج مثبت بسیاری برای کشتی داشته که از جمله آن معرفی برخی از کشتی گیران به تیم ملی بوده است. امیدوارم این مسیر با حضور حامیان مالی در لیگ برتر تداوم داشته باشد و امسال نیز شاهد لیگ خوبی باشیم.

در ادامه نیز رییس سازمان لیگ کشتی به صحبت پرداخت و گفت: سال گذشته با وجود تمامی سختی های مربوط به ویروس کرونا لیگ را برگزار کردیم. امسال نیز هنوز با کرونا درگیر هستیم و از سوی دیگر به خاطر برنامه تیم های ملی برخی محدودیت ها را داریم. با توجه به استقبال خوب تیم ها از لیگ امسال، مسابقات هر گروه را در دور رفت در یک شهر و در دور برگشت در شهری دیگر برگزار خواهیم کرد تا رقابت ها چندان هم متمرکز نباشد. امیدواریم شرایط هم به نحوی پیش برود که مجوز حضور تماشاگران نیز در شهرستان ها دست کم برای تعداد محدودی صادر شود. جا دارد از تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر تشکر کنم که بدون هیچ چشمداتی برای کمک به کشتی پا پیش گذاشته اند. سعی می کنیم بعد از پایان لیگ برتر، جام باشگاههای جهان را هم با یک سال وقفه برگزار کنیم.

در پایان این جلسه برنامه مسابقات و شهرهای میزبان مشخص شد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی جام باشگاه های جهان عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد

حمیده صادقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ابراز رضایت از کیفیت و کمیت رقابت‌های انتخابی کوراش بانوان در زاهدان اظهار کرد: فدراسیون ووشو بستر مناسب را در قالب یک برنامه‌ریزی خوب برای کوراش ترسیم کرده که خوشبختانه این ورزش همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ووشو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور در زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار و مربی از ۱۸ استان کشور در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و میزبانی زاهدان نیز با شرایط خوبی به همت هیأت استان سیستان و بلوچستان و مسئولین استانی برگزار شد.

حمیده صادقی تصریح کرد: کوراش به یک رشته‌ی مدال‌آور برای ورزش کشور تبدیل شده و فدراسیون ووشو هم بستر خوب و منطقی را در قالب برنامه‌ریزی برای این رشته‌ی مهیج فراهم کرده و سطح کمی و کیفی بالای این رویداد رقابتی نیز بیانگر ادامه مسیر پیشرفت کوراش بانوان ایران است.

سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون ووشو با بیان اینکه کوراش بانوان رویدادهای مهم بین‌المللی را پیش رو دارد، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که به منزله انتخابی تیم ملی هم محسوب می‌شد، این امیدواری را به وجود آورد که یک تیم ملی قدرتمند راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تهران شود و برای ورزش کشور افتخارآفرینی کند.

کد خبر 6081967

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!