Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکترمحمد جواد سلمانپور به سمت سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج این سازمان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن حکم انتصاب دکتر سلمان پور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمدجواد سلمانپور

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز

با اهدای سلام

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری مجموعه‌های ذیربط در تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، با "رویکرد تحول‌گرا و دانش بنیان" نسبت به ارتقاء خدمات مؤثر به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و سایر امور بین‌الملل مرتبط با آن معاونت در راستای تحقق مرجعیت علمی کشور در منطقه و جهان همت به گمارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام امور محوله از درگاه ایزد منان خواستارم.

از سوابق اجرایی دکتر سلمان پور می‌توان به ریاست دانشگاه علوم قرآنی شیراز اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بورس امور دانشجویان دانشجویان خارج از کشور امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی