Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی قرار است نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار شود که ۱۰ نفر از کاندیداهای این انتخابات رد صلاحیت شده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی فردا نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر صلاحیت 231 نفر از نامزدهای این انتخابات تایید شده بود. محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی دیروزدر پاسخ به این پرسش که برخی از نمایندگان مجلس به روند تایید صلاحیت نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی و تفاوت آن با شهرستان‌ها اعتراض دارند، اظهار کرد: آن چیزی که مشخص است در تمام استان‌ها هیئت نظارت و اجرایی لیست‌هایی را منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: هیئت نظارت مرکزی در نهایت این لیست‌ها را بررسی کرده یا صلاحیت‌ها را تایید می‌کند و اگر لازم باشد اصلاحی در این زمینه صورت بگیرد آنرا به استان‌ها ابلاغ می‌کند.

وی تصریح کرد: این اتفاق هنوز درباره تهران نیفتاده با توجه به این‌که لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌ نظام مهندسی خیلی دیر از سوی هیئت اجرایی دیر اعلام شد، فرصت بررسی صلاحیت نبوده اما به زودی درباره لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در راستای اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شنیده‌ها حاکی از آن است صلاحیت احمد خرم، سید مهدی هاشمی، رضا خوان پایه، علیرضا میر جعفری، سیامک الهی فر، محمود سردار، بیژن خطیبی، محمد صابونی، بیتا جمالی، محمد طاهری رد شده است.

همچنین پروانه اشتغال به‌کار حسام الدین راقی و مهیار فرنیا نیز تعلیق شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت