Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل چند مرد در یکی از شهرهای استان های غربی بخاطر اختلاف مالی بر سر محصولات یک باغ با هم درگیر شدند .

در این درگیری 4 مرد هدف گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها در همان صحنه درگیری به کام مرگ فرو رفت و 3 مرد دیگر که زخمی شده بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از مجروحان این درگیری مسلحانه که جوان 25 ساله ای است از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته بود که برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان به نتیجه ای نرسید و پسر جوان عصر شنبه 24 مهرماه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا مرگ پسر جوان به بازپرس ویژه قتل تهران مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران پلیس تهران برای بررسی وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیق از خانواده جوان 25 ساله پی بردند که او دوستانش با افرادی بر سر معامله محصولات یک باغ اختلاف مالی داشتند که طرف دیگر این درگیری با اسلحه به سراغ آنها رفته و 4 پسر جوان را به رگبار بسته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت مسلحانه به دادسرای محل درگیری در یکی از شهرهای غربی کشور ارجاع داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیر درگیری مسلحانه رگبار جسد اخبار حوادث پرونده قتل جوان درگیری اختلاف مالی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت احسان علیخانی طرفداران احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی مجری تلویزیون سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا در پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش

 ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در مسیر خاش - ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان‌سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا