Web Analytics Made Easy - Statcounter

2 تیم از کره جنوبی و 2 تیم از عربستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند

حالا الهلال و النصر در غرب آسیا و پوهانگ و اولسان از شرق آسیا به نیمه نهایی صعود کرده اند.

به گزارش طرفداری، 4 تیم صعود کننده به این مرحله پرونده پرفراز و نشیبی در تاریخ خود داشته اند، در بین آنها قهرمان سال 2020 یعنی اولسان و قهرمان 2019 یعنی الهلال در مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود تیم های باشگاهی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی قابل تعمق است و استرالیا، امارات، ازبکستان و... مدت هاست در این مرحله نماینده ندارند، کره جنوبی 2 تیم و عربستان 2 تیم در نیمه نهایی دارند و با توجه به سوابق، بین 4 تیم شانس النصر عربستان از بقیه تیم ها کمتر است.

الهلال عربستان یک بار قهرمان و 2 بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است، آنها 2 بار قهرمان و 2 بار نیز تیم دوم جام باشگاه های آسیا شده اند.

تیم فوتبال اولسان 2 بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است و قبل از آن در جام باشگاه های آسیا عنوانی به دست نیاورده.

تیم فوتبال پوهانگ کره جنوبی، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده و قبل از آن در جام باشگاه های آسیا هم 2 بار عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

اما تیم فوتبال النصر عربستان کمترین عنوان را در این عرصه داشته است که تنها یک بار در سال 1995 موفق شده است به مرحله فینال جام باشگاه های آسیا صعود کند اما در این مرحله با شکست برابر حریفش دوم شده است.

در منطقه غرب شانس حضور الهلال در فینال بیشتر است اما برای گزینش بین تیم های برتر منطقه شرق با توجه به قدرت تقریبا برتر آنها مردد هستیم.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد عربستان ترسناک شده است؛ تیم ملی 12 امتیازی، الهلال و النصر در نیمه نهایی فیلیپه گشتات گزینه نهایی خط حمله استقلال نیوکاسل فقط 50 میلیون پوند در نقل و انتقالات ژانویه هزینه می کند رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام باشگاه های آسیا لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی بار قهرمان کره جنوبی آسیا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد