Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۸۴ درصد دانش‌آموزان در استان گیلان دز نخست واکسن‌ کرونا را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واکسیناسیون در گیلان خبر داد و اظهار داشت: 84.1 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 39.1 درصد از جمعیت بالای 12 سال استان هر دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند افزود: 84 درصد دانش‌آموزان بالای 12 سال در گیلان دز نخست واکسن‌ کرونا را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تنها واکسن سینوفارم برای دانش‌آموزان 12 سال به بالا تزریق می‌شد اما اکنون واکسن پاستوکووک هم وارد سبد واکسیناسیون دانش‌آموزان شده و می‌توانند بین این دو انتخاب کنند.

تعداد مراکز واکسیناسیون استان گیلان به 220 پایگاه افزایش می‌یابدروند صعودی آمار بیماران کرونای در گیلان/ پیک ششم در راه استیک سوم دانش‌آموزان بالای 12 سال در گیلان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

مهرابیان در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان ابراز داشت: 356 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 73 نفر از این تعداد در 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 67 نفر از بیماران به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند و 11 نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند افزود: 66 بیمار بدحال هستند.

  انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا را دریافت کردند دز نخست واکسن دانش آموزان استان گیلان بالای 12 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر به شکل‌های مختلف همانند برگزاری تجمع، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی ضمن اعلام تقدیر، تشکر و حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات گسترده و موفق پهپادی موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع و دشمن‌کوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه حمله به کنسولگری ایران، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.

کد خبر 6080668

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • شالیکاران گیلانی نسبت به دریافت حواله کود، اقدام کنند