Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@08:16:09 GMT

کاهش ۵ تا ۸ درجه دمای هوای پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۲۵۹

کاهش ۵ تا ۸ درجه دمای هوای پایتخت

مجتبی جلالی، در خصوص وضعیت آب و هوایی در استان تهران تهران اظهار داشت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه در استان تهران پیش بینی شده است.

جلالی بیان داشت: از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح روز جمعه با نزدیک شدن موج بارشی و افزایش ابر در ارتفاعات بارش باران و در روز پنجشنبه در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه ۲۵ و ۱۵، سه‌شنبه ۲۵ و ۱۵، چهارشنبه ۲۳ و ۱۲ و جمعه ۲۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای فردا بعدازظهر دوشنبه ۲۶ مهرماه در بخشی از نقاط به ویژه جنوب و غرب استان وزش موقت باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی شده است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران وضعیت آب و هوایی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: کاهش دما از بامداد امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و میانگین دمای استان فردا جمعه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بارش باران که از صبح امروز در نواحی شمالی استان آغاز شده است تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت و باران میهمان بیشتر نقاط خراسان رضوی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بارندگی ها به دلیل کاهش دما در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و باران خواهد بود و به دلیل رگباری بودن بارش ها امکان وقوع آبگرفتگی و رواناب در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: هم اکنون ایستگاه های قوچان، کلات و درگز میزبان بارش های بهاری هستند و به تدریج این بارش ها همه استان را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۲ و سرخس با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد هشت درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز از ۱۴ درجه فراتر نخواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استانها
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده