Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک گرانقیمت پرسپولیس نتوانسته درخششی در حد نام و قیمتش داشته باشد.

خبرگزاری میزان - بازار نقل و انتقالات تابستان ۱۴۰۰ پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین بازار‌های این تیم در سالیان اخیر بود که در آن شاهد کش و قوس‌های فراوان و مذاکراتی گاهاً فرسایشی بودیم. یکی از بازیکنانی که فرآیند جذب او بسیار طولانی و عجیب شد، رضا اسدی هافبک ۲۵ ساله و سابق تراکتور و سایپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که در یک ترانسفر ناکام به تیم سن پولتن اتریش رفت و بازی‌هایش در این تیم حتی دو رقمی هم نشد! اما با، توجه بیش از حد رسانه‌ها و فشار هواداران در افکار عمومی تبدیل به مهره گم شده و کلید موفقیت سرخپوشان شد که حتماً باید جذب می‌شد و پرسپولیس را در مسیر قهرمانی‌ و موفقیت‌ها کمک می‌کرد.

اسدی پس از هفته‌ها مذاکره و بحث بر سر مسائل مالی، سرانجام با قراردادی یک ساله! و البته با مبلغی بالا به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شد. بازیکنی که توقع می‌رفت خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد و جای خالی احمد نوراللهی کارکشته را پر کند، اما در دو دیداری که برای این تیم به میدان رفت نشانی از آن ستاره مورد انتظار هواداران نداشته است.

اوج سردرگمی و محو بودن رضا اسدی به بازی الهلال – پرسپولیس برمی‌گردد که در مواجهه با خط هافبک تیم عربستانی هیچ شانسی برای بازی گردانی و تغذیه مهاجمان نداشت و عملاً از جریان بازی خارج شده بود. از بازیکن گرانقیمت که عنوان لژیونر! را هم با خود یدک می‌کشد، توقع خیلی بیشتری بود که تیمش را راه بیندازد و بازیکنان را در میانه میدان رهبری کند، اما این اتفاق هرگز نیفتاد و پرسپولیس به بدترین شکل ممکن مجازات شد.

بیشتر بخوانید: سومین تقابل با سعودی‌ها برای اعاده حیثیت؛ یحیی کفه ترازو را سنگین می‌کند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان رضا اسدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم

کاسمیرو پنالتی اول منچستریونایتد را به وسط دروازه زد که با واکنش دروازه بان همراه بود.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!