Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت ۲ MB

رگیلون مدافع تاتنهام این موضوع را در ابتدا فهمید و به داور اطلاع داد. اریک دایر هم سریعا از پزشک تاتنهام درخواست کرد تا به بالای سر آن تماشاگر برود. این بازی پس از توقف ٢٠ دقیقه‌ای مجدد از سر گرفته شد. 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام خبر ویژه نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵

به گزارش همشهری آنلاین، محمود گبرلو درباره کیفیت سریال نون‌خ۵ که این شب‌ها از تلویزیون پخش می‌شود اظهار کرد: چون مخاطب با نون‌خ از سال های گذشته ارتباط برقرار کرده، قصه را بیشتر به خاطر شخصیت‌ها دنبال می کند. گره‌های متعدد برای کشش بیشتر فیلمنامه باید وجود داشته باشد تا تماشاگر برای دنبال کردن قصه انگیزه پیدا کند. ولی گره‌های فصل ۵ سطحی و دم دستی هستند.

وی با بیان این که نون‌خ یک کمدی جذاب است که می تواند تماشاگر را سرگرم کند تاکید کرد: این سریال می‌توان برای تماشاگر آرامش ایجاد کند و به او حس و حال خوب بدهد. نون‌خ۵ تماشاگر را به سمت لودگی و تمسخر سوق نمی‌دهد. در این سریال شخصیت‌ها هر کدام به طور مستقل جایگاه ویژه‌ای دارند و حرف‌های اجتماعی و سیاسی روز را مطرح می‌کنند.

طرح بی‌طرفانه مشکلات اجتماعی

این منتقد با بیان این که فیلمنامه نون‌خ مشکلات اجتماعی را بی‌طرفانه مطرح می‌کند توضیح داد: در یکی از سکانس‌ها می‌بینیم جوان ها در محوطه دانشگاه به دنبال اینترنت می‌گردند. بیننده احساس می‌کند مباحث روز را می‌تواند از طریق نون‌خ دنبال کند. مثلا در همین سکانس تاکید می‌کند که جوان ها به دنبال دنیای مدرن اینترنت و تحصیلات هستند. از طرف دیگر ضعف های جدی دسترسی به اینترنت را بیان می‌کند.

وی افزود: جایگاه سریال نون‌خ به خاطر کارگردانی قوی و بازی‌های خوب باعث شده بیننده به این سریال تکیه کند. تماشاگر امروز به خاطر فشارهای اقتصادی و سیاسی نیاز به آرامش دارد و این گونه سریال‌ها در آرامش بخشی به مخاطب موفق هستند.

نون‌خ نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که پخش فصل اول آن از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک آغاز شد. فصل پنجم آن از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲ هر شب از شبکه یک سیما در حال پخش است.

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

کد خبر 846016 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • ببینید | واکنش جالب رانندگان در لحظه عبور اردک‌ها از عرض اتوبان