Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:57:20 GMT

ضرورت رفع نواقص آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۸۵۶

ضرورت رفع نواقص آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر طولابی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بخش بیرانوند با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته در حوزه خدمات آب، برق، گاز و راههای مواصلاتی توسط مسئولین در بخش بیرانوند، بر ضرورت ارائه خدمات شایسته مردم قدرشناس و ولایتمدار این بخش تاکید کرد.

وی بودجه عمرانی سال جاری شهرستان را علیرغم تمامی مشکلات و تنگناهای مالی دولت، بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و از مسئولین دستگاه‌های اجرایی خواست تا فرایند اجرای پروژه‌ها را با انتخاب پیمانکار آغاز کرده و با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی و سرمای زودرس هوا در این بخش، اولویت کاری خود را پروژه‌های بخش بیرانوند قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به احداث و بهره برداری از پروژه آزاد راه خرم آباد - بروجرد، خواستار رفع نواقص موجود، خصوصاً مشکل دسترسی مردم بخش بیرانوند به آزادراه و همچنین رفع نواقص موجود از جمله سیستم روشنایی و نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی شد.

طولابی با اشاره به اهمیت و ضرورت احداث پایگاه امداد جاده‌ای برای پوشش دهی مسیرهای مواصلاتی بخش بیرانوند و آزاد راه خرم آباد - بروجرد، از جانمایی و استقرار این پایگاه در روزهای آینده خبر داد و از رئیس هلال احمر شهرستان خواست تا در انجام فرایند استقرار این پایگاه با همکاری بخشداری و خیرین محلی تسریع کند.

کد خبر 5330111

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار خرم آباد جعفر طولابی پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا کرمانشاه شیراز سیدابراهیم رئیسی گرگان ایلام شیوع کرونا عکس استانها نیروی انتظامی بخش بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور