Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشتاب گفت :با توجه به فرصت باقیمانده بانکها شرایط را جهت پرداخت تسهیلات کرونا تسهیل و تسریع نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ آشتاب  در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی لرستان با بیان اینکه ثبت نام کسب کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان آذر ماه سالجاری تمدید شده است اظهار کرد:دستگاههای اجرایی استان با هماهنگی و هم افزایی بیشتر با صنفهای اقتصادی در خصوص دریافت تسهیلات کرونا به واحدهای متضرر شده از این بیماری جهت ثبت نام در سامانه کارا اطلاع رسانی لازم را انجام داده و بانکهای عامل هم در خصوص پرونده هایی که به آنها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند زمینه را تسهیل و تسریع نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره  به معرفی تعداد 28 هزار و 786 پرونده کسب کارهای آسیب دیده از کرونا به سیستم بانکی استان، افزود : از این تعداد پرونده متقاضی تسهیلات کرونا با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل تاکنون مبلغ 196 میلیارد و 979 میلیون تومان به تعداد 21 هزار و 71 پرونده پرداخت شده که زمینه تثبیت اشتغال 24 هزار و 694 نفر را ایجاد کرده است .

آشتاب همچنین با اشاره به 12 رسته شغلی صنفی و غیر صنفی مصوبه ستاد ملی کرونا برای دریافت تسهیلات،تصریح کرد : واحدههای شغلی آسیب‌دیده از کرونا به تعداد کارکنان واحدهای ثبت‌نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام ۱۲ درصد با بازپرداخت ۲۲ ماهه و ۲ ماه تنفس تعلق می‌گیرد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات کسب وکار اداره کار کرونا در ایران آسیب دیده از کرونا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران