Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و بسیار پایین‌تر از حد خود بوده است. آنها پیش از تعطیلات فیفادی مقابل اورتون به تساوی رسیدند و به استون ویلا و وستهم باختند و پیروزی آن‌ها مقابل ویارئال هم با درخشش لحظه آخری کریستیانو رونالدو به دست آمد.

با وجود ستارگانی چون رونالدو، فرناندز، پوگبا، سانچو، رشفورد، واران، مگوایر و… این فصل توقعات از شیاطین سرخ و سرمربی نروژی آن‌ها بسیار بالا بوده است، اما این نتایج اصلا مورد قبول مدیران و هواداران یونایتدی نبوده و درگیری اوله گونار سولسشایر با کریستیانو رونالدو هم مزید بر علت شده تا مرد نروژی به در‌های خروج از اولدترافورد نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد چهارشنبه شب مقابل آتالانتا قرار می‌گیرد و پس از آن در نبردی حساس یکشنبه ۲ آبان میزبان لیورپول خواهد بود. طبق اخبار رسانه‌های انگلیسی این ۲ بازی آخرین فرصت‌های سولسشایر در یونایتد هستند و در صورت عدم موفقیت احتمالا این مربی از باشگاه محبوبش جدا خواهد شد. بیشتر بخوانید: مهاجم منچستر به دنبال جدایی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏